Is man- of vriendlief op tijd voor bevalling?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn man is voor een 4 dagen in de week vrachtwagenchauffeur en nu ik ben zo bang dat hij te laat zal komen voor de bevalling (de vorige duurde nl. maar 3 kwartier).

Blijven jullie partners in de buurt op nemen ze vrij of hebben jullie een andere oplossing?

Ben benieuwd,

liefs Ifke

Hallo

Mijn man werkt in België en is soms ook 3 tot 4 dagen weg. Hij mag dan wel gelijk weg zodra ik em oproep maar dan moet hij nog 1,5 uur rijden. Hij is vanaf morgenmiddag tot vrijdagavond thuis dus hopelijk komt het deze week.

gr angelique

Hoi Ifke,

Mijn man werkt een half uurtje rijden van huis, dus mocht het beginnen als hij op het werk is dan is hij zo thuis.
Na de 2 dgn BV neemt hij meteen 2 wkn vakantie op.

Kruimel

Hoi,

Daar ben ik dus ook bang voor. Gezien de snelle eindsprint van mijn vorige bevallingen is er een kans dat de vk te laat komt maar dat vind ik minder erg dan wanneer mijn man er niet zou zijn.

Hij werkt op een half uur rijden van huis maar zit veel op de weg. Binnenkort word ik gestript dus op die dag houdt hij er wel een beetje rekening mee en komt hij op tijd naar huis om daar verder te werken (in de spits doet hij er namelijk ruim een uur over).

Nu maar hopen dat de mannen op tijd zijn. Ze zeggen trouwens weleens dat je het onbewust uitstelt totdat er rust in je lijf is (meestal 's avonds en 's nachts als de andere kinderen op bed liggen).

Syl
37+4

Mijn man werkt aan huis dus in principe hoef ik niet bang te zijn dat hij te laat komt maar laat het nu net kermis in het dorp zijn, en dat is hier dé gebeurtenis van het jaar...,of hij dus op tijd is en vooral nuchter als de bevalling begint...

Groetjes Rian, morgen 39 weken

Mijn man wekt hier vlak bij (20 min rijden) maar een kleine week voor de bevalling moet hij naar een beurs in het midden van het land..... Dat is voor ons gauw 2 tot 3 uur rijden.... Ik zit hier best erg tegen op......

Monique

hallo meiden

ben van het november forum maar lees bijna elke maand mee haahahah.

nou zit ik met precies het zelfde probleem of vriend lief er wel optijd is.
hij is namerlijk ook vrachtwagen chauffeur. scheelt mischien wel dat dit de eerste is maar toch. maak mij hier ook zorgen om.

als ik bel mag hij waarscheinderlijk wel snel naar huis komen. en mijn ma is er toch bij maar wil mijn manneke er toch bij hebben.

nou doei doei lucy

Mijn vriend heeft tot aan de uitgerekende datum cursus in Amsterdam en da's normaal gesproken 25 min rijden tot aan huis. Maar met al die files op de A10 en A1 hoop ik echt dat het zich 's avonds of 's nachts aandient want anders kan het zo maar eens heel erg lang duren! Maar lang leve de vluchtstrook haha! Het is onze eerste dus als het goed is zal er zo'n vaart niet inzitten. Maar idd je kan het misschien bewust of onbewust wel tegenhouden totdat manlief weer terug is.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan