Is man- of vriendlief op tijd voor bevalling?

hoi,

mijn man werkt ook half uur rijden van huis, dus ben ook bang het is me 2e en zo te lezen zijn de 2e hummels snel.maar jah het moet wel eruit komen en wij moeten sterk zijn dus veel succes meid.

Manal

ik hoop ook dat ik op tijd bel zit telkens op een voor teken te wachten.
en hoop dat ik de bevalling op tijd herken en daat het niet mega snel gaat 1 ding scheelt mijn man hoeft maar 15 tot 20 min rijden.
 1 nadeel dan nog is dat ik dan nog mijn dochter ergens heen moet brengen. of op laten halen. daar zie ik ook nog wel tegen op want wanneer breng je die nu weg??
denk zodra de verloskundige zegt dat ik echt ontsluiting heb.
iedereen succes met bevallen
groetjes marielle

Mijn man werkt hier maar 5 minuutjes vandaan (op de fiets), alleen heeft hij woensdagavond cursus en dat gaat hij al om 3 uur weg en is rond een uur of 11 pas weer thuis, de cursus is ook redelijk ver weg, zo'n 1, 5 uur rijden.

Voor mijn dochter heb ik gelukkig voldoende noodadressen. In principe gaat ze naar een goede vriendin (die mag ik dag en nacht bellen en woont hier maar 5 minuutjes vandaan). Moet ze echt met spoed naar iemand, omdat ik bijv. met spoed naar het zh moet, dan kan ze bij beide buren terecht, dus dat is wel fijn.

Hoop dat alle mannen op tijd zijn en een geruststellende gedachte is, dat het merendeel van de bevalling 's nachts beginnen.

Gr Christa

Terug
Bovenaan