is mijn situatie wel geschikt voor een zwangerschap? veel vragen

Hoi, ook ik ben 3 jaar samen met mijn man, wonen ook ongeveer 2,5 jaar samen en ik heb een eigen bedrijf. ( wel wat kleiner hoor) ik werk daarnaast ook nog 3 dagen voor een werkgever. 
 
wij gaan dit jaar proberen zwanger te worden. 
Allereerst ik praat er met niemand verder dan mijn partner over dat wij proberen zwanger te worden. Er zijn dan bepaalde verwachtingen, voor mij persoonlijk geeft dat een bepaalde druk. Daarbij heeft mijn moeder 5 miskramen gehad en uiteindelijk 2 kinderen. Alle miskramen waren al in een later stadium. Ik ben er zeker van dat wanneer ik mijn moeder vertel dat wij willen gaan proberen dat ze bang is dat het voor ons precies zo zou lopen als voor haar, dus ik vertel het liever vooraf gewoon niet. 
 
Vooral mijn man twijfelde heel erg, zijn wij er wel klaar voor, is ons huis wel goed genoeg voor een kindje, kan het wel in combinatie met werk? Ik ben pas begonnen bij een nieuwe werkgever. Ik denk net zoals de anderen dat er altijd wel een reden is waarom je nog niet aan kinderen zou beginnen, in mijn geval zou dat nu mijn nieuwe baan zijn. Ik ben echter van mening dat ik ingewerkt ben, en ik zie geen enkele reden waarom we het niet zouden doen, een werkgever weet ook dat vrouwen zwanger kunnen worden, en ik heb zelfs in mijn sollicitatie verteld dat ik dat graag wil. 
als het voor jullie goed voelt, en jullie stabiel zijn zou ik er gewoon voor gaan. 
 
Terug
Bovenaan