is nou echt....

zo raar wat rollen betreft, hebben jullie dat ook? Echt heel lang geleden deed ze het voor het eerst, toen echt maanden niet meer, laatst weer een paar keer zelfs beide kanten op! en nu al weken niet meer gezien... gek toch? alsof ze is vergeten hoe het dan moet... wat zitten betreft geen idee. telt het ook als zitten als je ze zelf neerzet en dat ze dan blijven zitten? of telt het pas echt als zitten wanneer ze uit zichzelf gaan zitten zeg maar? ik heb ook weleens gehoord dat ze eerst gaan kruipen.

Nou ik vind dat zitten ook geldt als je ze neerzet en ze dan blijven zitten. Als ik dat bij Bram doe, valt hij alleen maar voorover ... kan ik dit niet trainen ofzo ???

het zitten doet renzo al wel als hij tussen mijn benen in zit en zit dan los dus als hij valt valt hij wel op mijn benen maar zit wel los.....en nee dat doet hij niet uit zich zelf ik moet hem wel weg zetten zo .....kruipen hij doet wel als ik hem nu op zn buik neerleg zn benen onder zn buikje en probeert met man en macht dan 1hele cm vooruit te komen ......zitten doen ze denk ik uit zichzelf nog wel iets later toch?

Terug
Bovenaan