is pap gelijk aan een ontbijt

Hallo moeders.
Even een vraagje. Onze zoon van 2jr en 7mnd krijgt 's morgens nog steeds pap. Hij is gewoon niet dol op brood maar nu is eigenlijk de vraag of dit wel gelkijk staat aan een ontbijt met brood. Ik geeft hem molenaar pap en dat met 220cc melk.
Vaak eet hij dan nog een paar happen van mijn boterham mee maar een hele hoeft hij gewoon niet.
Zou ik misschien beter Brinta kunnen geven? Dit is ook een goede broodvervanger voor volwassenen toch?!
Ik hoop dat jullie een antwoord voor me hebben.
groetjes Mirella
 
hallo

mijn zoontje is 3,4 jaar en hij krijgt iedere morgen een volle fles vla hij is er dol op hijkreeg tot bijna aan zijn 3de een fles pap ik had altyd bambix voor hem hij werd er wel vol van en van de vla de ene morgen wel en soms eet hij er 1 boterhammetje bij op
je moet gewoon naar je kindje kijken als die daar voldoende aan heeft dan is het goed en anders geven ze het wel aan hoor zolang hij niet wat anders er bij hoeft te hebben krijgt hij een goed ontbijt! mijn zoontje laat ik nu van de vla overstappen naar brood om dat hij er gewoon bijna niet meer genoeg aan heeft dus ga ik hem nu 2 boterhammen geven smorgens maar soms wil hij het niet en dan is hij blij met zijn flesje vla en dan is hij ook wel verzadigd! du skijk naar je kind hoe die er op reageert heeft hij geen hongergevoel dan hoef je er niet over in te zitten!

groeten van jamie   mama van devran
 
Hoi,

mijn zoon, ook 2 jr en 7 mnd, krijgt ook nog steeds een bord pap (die ik aan hem geef...) Tot hij 14 maanden was kreeg hij 's avonds ook pap omdat hij brood gewoon niet weg kreeg. Als ik het goede beleg kies eet hij tegenwoordig 's avonds een halve boterham, meer krijg ik er echt niet in.

Ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk over. Je zou op de pakken pap kunnen kijken naar voedingswaarden en dat vergelijken, heb ik nog nooit gedaan, dus dat weet ik niet. Je zou ook heb cb kunnen vragen.

Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd nu ik er zo over nadenk... Misschien ga ik wel op zoek. Mocht je ergens een antwoord op krijgen, zou je het dan willen laten weten?


Groeten, Joke.
 
kreeg vanochtend al voor 10 uur een telefoontje... waren zeker bang klanten kwijt te raken...

Pap is een volwaardig ontbijt, het maakt niet uit voor welke leeftijd, er zijn ook genoeg volwassenen die het nog eten. Ze zetten er een minimum leeftijd op voor het soort granen die in de pap zitten.

Onze papkindjes kunnen hier dus zolang ze willen van blijven smullen,

Joke.
 
Hoi Joke,

Dank je wel dat je er ook achteraan gegaan bent. Ik had er nooit aan gedacht Nutricia te bellen!!
Gelukkig, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken om ons papkindje!! Hij groeit er goed bij hoor dus hij blijft gewoon lekker aan de pap zolang hij wil.
Groetjes Mirella
 
hoi, mijn zoontje is ook nog steeds aan de pap, smorgens, gelukkig dat het een goed ontbijt is!.!!.krijg alleen zoveel commentaar uit omgeving, word er wel eens boos om. ik geef hem nog steeds pap omdat hij anders zo weinig drinkt, hij heeft dan in iedergeval in de ochtend al 250 cc melk op.en hij vind het gewoon lekker, en mama vind het ook nog wel knus een flesje in bed........
 
Mijn dochter was tot haar 4de jaar gek van pap
Elke morgen dook ze met een grote fles (uit een bord wilde ze echt niet) Molenaar pap in haar hoekje op de bank.
10 minuten later was de fles op.
Zij vond het heerlijk; het is een volwaardig ontbijt en een heerlijk tevreden kind.
Zolang ze groeien en je niet hoort dat ze trek hebben lekker laten gaan
.... enne niets van je omgeving aantrekken. Lekker doen wat jij het beste vind voor je kind
 
Terug
Bovenaan