is pap gelijk aan een ontbijt

Hoi meiden,
Fijn dat er toch nog "zoveel" papkindjes zijn. En ook die het nog lekker uit de fles drinken. Onze man wil het ook alleen maar uit de fles. Het is wel lekker hoor want hij is ';s morgens soms wel eens knorrig en dan na zijn fles op de bank is hij helemaal bijgekomen.

Ik vind ook dat je je niks van de omgeving moet aantrekken hoor. Lekker doen wat jij en je kindje het lekkerst vind hoor!

Bedankt voor jullie reacties meiden!!
groetjes Mirella
 
Hi

hier ook een papdrinker, gezellig samen met papa in bed. We zijn laatst overgestapt op Brinta, het ziet er hetzelfde uit als de nutricia pap en heb niks gemerkt dat het anders zou smaken. Onze zoon is trouwens 2 jaar en 3 maanden.

groetjes,
lia
 
hoi hoi,

Mijn dochter (over 2 weken word ze 2 jaar) drinkt ook vaak smorgens nog een fles pap..
Ze vind het heerlijk, lekker warm in haar buik...
Ik doe 200cc melk en 5 scheppen brinta..
Meer past niet in de fles, welke fles hebben jullie????
Ik krijg vaak gezeur over dat ze nog steeds uit die fles drinkt..
Nou pap eten van een lepel doet ze echt niet..
Tussen de middag en savonds krijgt ze een flesje melk en voor de rest
van de dag sap uit een tuitbeker..

groetjes simone
 
mijn zoontje eet s middags wel een boterham, maar s ochtends krijgt hij ook een bord pap. dan krijg ik er geen brood in bij hem.
Hij is geen melkdrinker en zo krijgt hij toch zijn portie melk binnen, dus twee vliegen  in een klap.
 
mijn zoontje eet s middags wel een boterham, maar s ochtends krijgt hij ook een bord pap. dan krijg ik er geen brood in bij hem.
Hij is geen melkdrinker en zo krijgt hij toch zijn portie melk binnen, dus twee vliegen  in een klap.
 
ik sta toch een beetje versteld dat er zoveel kinderen van deze leeftijd nog pap in een fles krijgen! Voor mijn gevoel is dat iets voor baby's, niet voor peuters.
En met Brinta krijgen ze ook goed veel vezels binnen, maar bambix, vla en molenaar bevat maar erg weinig vezels.

goed, ik mag niet oordelen: mijn zoontje is pas 13 mnd en eet al sinds hij 10 mnd is prima brinta uit een bordje, en als de melk op is, krijgt hij een boterham, en dat gaat ook goed. als je kind minder makkelijk is op dit gebied, snap ik dat je alternatieven zoekt.
Maar het verbaasd me wel.

greet
 
Terug
Bovenaan