is Terra aan het bevallen??????

Heel veel succes hoor!!! Hopelijk gaat alles goed. Succes Wendy

Oh ik ben zo benieuwd.
Ik hoop dat we snel van haar horen

Liefs Ilse mv Danique

Ha meiden,

Wat ontzettend lief dat jullie zo aan me denken! Kreeg spontaan tranen in mijn ogen..
Maar helaas.....nog geen klein kleintje..... Moet wel zeggen dat het aan het rommelen is de hele dag en ik HOOP van HARTE dat ik niet over die 40 weken heen gaat, en dat is aanstaande zondag.....
Ben het inderdaad meer dan zat, maar tegelijkertijd ben ik apetrots! Mijn kleintje houd het toch maar uit in die moeilijke buik van mij! Dat had echt niemand verwacht!
Ik of mijn man laten inderdaad zo snel mogelijk horen van de klap!

Liefs van Hanneke

Hoi Hanneke,
Wat fijn dat het nog zo goed gaat met die kleine in je buik en je het zo goed volhoudt! Kan me voorstellen dat het wat dubbel is, zo lang het zo goed gaat kan de kleine lekker blijven zitten, maar aan de andere kant kan je niet wachten tot je je baby in je armen hebt.. Ik weet nog wel hoe lang ik het vorig jaar vond duren die negen dagen dat Thom 'te laat' kwam. Veel succes met de laatste loodjes en ik wens je een voorspoedige bevalling toe!
Groetjes mv Thom

Veel sterkte en succes hoor!!
Hoop voor je dat het dan toch dit weekend gaat gebeuren!!!

liefs jen mv mike

nou we duimen voor je dat je dit weekend een prachtig kindje in je handen mag houden. Heel veel sterkte met de aller-allerlaatste loodjes.

Liefs sandra

Ik duim voor je dat het één dezer dagen gaat gebeuren hoor!
Bij deze alvast veel succes!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan