ischias/bekkenpijn

ButterflyJess; dat is precies wat ik ook voel! Ik herken een heleboel van de tips maar moest er weer even aan herinnerd worden haha. Vandaag dus netjes voetje voor voetje de trap opgelopen, geprobeerd mijn eigenwijze dochter van twee te overtuigen dat ze toch ECHT zelf moet lopen (is de meeste tijd gelukt) en mn man gevraagd om de boodschappen uit de auto te halen. Slapen doe ik idd met een kussentje tussen mn knieeen of met een voedingskussen. Ik merk wel dat het iets helpt. Mijn chiropraktor masseert het wel maar als het erger wordt zal ik zeker naar de fysio gaan.
Dank voor jullie tips!
Liefs mvtwee

Voor mij dus ook een strak plan om het bij de vk aan te gaan kaarten aangezien het hetzelfde is. Dat van je schaambot (was ik vergeten te zeggen) heb ik namelijk ook, al deed ik het eerst af met bandenpijn en m'n vk ook. Maar over m'n rug etc. had ik haar nog niet verteld dus als ik nou zo slim was geweest om dat erbij te vertellen... Maar goed, hoop dat het beter met je gaat als je niet zoveel meer hoeft te tillen etc! Ik doe dat al bijna niet, dus waar het bij mij vandaan komt? Geen idee. Succes en sterkte!!

Hi M

Hier ook alweer bekkenpijn helaas. Bij J begon het al in week 14, nu ietsje later. Vooral m'n schaambot doet pijn. Erg vervelend!

Tips die ik nog weet van de vorige keer en die nog niet genoemd zijn: lopen met grote passen, niet slenteren. Als je ligt je benen optrekken en opzij laten vallen, btje als een kikker zeg maar, is een ontspannen houding voor je bekken. Zitten op zo'n grote bal, dan moet je steeds weer je balans zoeken oid

Sterkte!!
Xx

Terug
Bovenaan