ischias

He meiden,

Ik had al een tijdje op sommige momenten last van mijn linker bil, maar vandaag was het echt niet meer te doen. Blijkt het een ischias te zijn. Das een pees die bekneld zit, komt door de zwangerschap.

Iemand ervaring of tips?

Liefs
 
Ervaring Ja van m'n vorige zwangerschap.
Goed warm houden is het belangrijkste ik heb zo'n cold/warm pack en die maakte ik warm als ik veel last had en dan ging ik daar op zitten.
Let wel op dat je niet je andere been meer gaat belasten want dan heb je misschien daar last van na de bevalling zoals ik een overbelasting.
Blijf recht lopen en probeer niet te gaan "waggelen"
Veel sterkte na mijn bevalling was het zo over!!!

Chan
 
Ik heb hier ook geen ervaring mee, gelukkig.
Lijkt me heel vervelend. Ben je nog aan het werk? Misschien zou je anders daar wat aanpassingen kunnen maken en wat meer rust nemen?

x
 
He meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben idd nog aan het werk, en merk dat het na een dagje werken veel heftiger is. Gelukkig nog maar 3 weekjes! Moet zeggen dat het nu al een paar dagen goed gaat. Er is dus geen pijl op te trekken! Vreemd! Ach ja, als dit alles is....

x
 
Heey!

Ja ik heb er ook soms last van...als ik een dag te veel heb gedaan....
Wilde er zelfs al voor naar de fysio gaan en toen was het weer weg...
Merk dat rust helpt...maar ik moet net als jou ook nog 3 weken werken...
Echt de dagen aftellen he? En om je rust momenten denken.... Maar inderdaad, als dit alles is!! Ik voel me verder ook zo ontzettend goed!

Succes!

Groetjes Brigitte
 
kan goed komen, door beknelling. sterkte ermee.

kom nieuw op deze site, probeer even wat....
gr muis
 
Terug
Bovenaan