Bedankt voor jullie leuke enthousiaste reacties! Tja, dat ik het een geweldige kamer vind wil natuurlijk nog niet zeggen dat anderen 'm ook leuk vinden, dus erg leuk om te horen. Isis slaapt er nu al een aantal dagen en dat gaat perfect, ze is elke avond nog direct stil geweest. Fijn!
@Sandra: sorry, ik kan je niet helpen, de zitzak hebben we van een oud-collega van mijn vriend overgenomen. Maar ik zag dat iemand (sorry, even vergeten wie...) een tip gaf dat ze ergens in de aanbieding zijn, dus hopelijk heb je daar iets aan.
@Susan: het zijn inderdaad hele ichte gordijnen maar er hangen ook aluminium jalouzieën om de boel te verduisteren. Al valt me dat een beetje tegen; vooral overdag krijg ik de kamer niet zo donker als ik zou willen, maar ja. Had er ook even niet aan gedacht dat deze kamer a/d voorkant van het huis ligt en dat er dus de hele middag de zon op staat...
@Marcia: ja, dat blad is inderdaad van de Ikea, ik vind 'm helemaal leuk!! Echt een afdakje boven haar speelhoek.
En dit weekend is dan gelijk de babykamer aan de beurt, we gaan gewoon in één moeite door, haha! Als die af is zal ik ook wel weer foto's plaatsen...
Groetjes,
Myrna, mv Isis en 27,5 wk zwanger van haar zusje!