isse sow leuk joh...

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,
ikke vindt toch zoveel dingen leuk bij mama en papa thuis...
de knopjes van de kastjes die glimmen sow moooooi
de kabeltjes van de telefoon en tv daar kun je lekker aan trekken
het lampje van de accuoplader (moeielijke woord zeggg) van de kruimelzuiger (nog zo'n moeielijke woord) dat brand sowwww moooooi
en mijn favoriet is toch wel met de gordijnen wapperen en over mijn gezicht gaan. En me er achter verstoppen....
Is het bij jullie thuis ook zo leuk? Als je op onderzoek uit gaat thuis vind je van allesss, dat sie je wel.
Groetjes Quinn

Op onderzoek uitgaan? Wat is dat? Ikke zie wel eens mooie dingen, die witte in de muur met die twee gaatjes erin, maar ik kan alleen maar een klein stukje achteruit gaan sinds vrijdag. Maar dan ben ikke wel moei hoor! Echt kijken wat er mooi is, dat doe ikke wel als mijn mama een huisje voor ons gevonden heeft!

Groetjes Laura

Hoi Quinn.

Ja leuk hè zo`n huis,het is net een grote speeltuin.
Ik vind het ook leuk om overal aan te trekken,niks is veilig bij mij.
Ook is het heel leuk als ik in bad lig en het water is er uit om me op te trekken aan de doucheslang dan glij je het heeeeele bad door.
Ik vind het ook heel lekker om te knabbelen op de tafelpoten,ik heb zo`n last van mijn tandjes! Mama vind me net een hondje.
Ik blijf het ook nog steeds leuk vinden als mama mijn poepluier uit wil doen heel wild met mijn voetjes te stampen,soms lekker in de poepjes dat vind mama eeeecht niet leuk!
Kun je s`nachts al weer wat beter slapen?
Ik hoop het maar.

Groetjes Teun.

Huh?

Ik heb nog maar net ontdekt dat ik met m'n handjes iets kan vasthouden!

Maar als ik straks net zo groot ben als jullie, ga ik vast ook wel op ontdekkingsreis hoor!

groetjes van Job

ja gaaf he al die dingen. Ik vind de stekker van de telefoon zo mooi. En ook lekker om op te sabbelen hoor. Eigenlijk sabbel ik op alles. Ook op de oplader van mama d'r mobiletje, op de tenen van mama als ze geen schoenen aan heeft, maar dat vindt ze vies! Ik niet hoor, al mag ze ze wel wat vaker wassen.
En verder gewoon op alles wat ik tegen kom.

Vandaag heb ik wel een lange reis gemaakt., Ik ben helemaal van de woonkamer naar de keuken getijgert. Want daar was mama. Maar wat denk, ben ik er eindelijk, zegt ze: kom, we gaan naar binnen. Nou moe, was ik daarvoor dat heel stuk gekomen????

Liefs,
Ilyas

hmmmm mijn mama stond te juichen en te springen gisteren omdat ik me in de box van rug naar buik en daarna weer naar rug had gedraaid.... Ze moest eens weten wat jullie allemaal al kunnen.
Op de grond blijf ik braaf liggen waar in neergelegd ben.

Nou, da's toch handig voor je mama. Die van mij denk soms stiekum terug aan de tijd dat ik nog stil bleef liggen. Ook op haar schoot. Nu ben ik het al vaak na 10 tellen zat en wil ik bewegen. Da's toch veel leuker dan zo saai op schoot.

kruipen wat is dat?

weetjewat leuk is, lichtknopjes en lampen! En de ikeagids heeft heel fijn papier om kapot te scheuren. Ik heb hem bijna uit. Mama moet binnenkort maar eens een nieuwe gaan halen...

Terug
Bovenaan