isse sow leuk joh...

hoi,
hoe doen jij datte dan??? ikke kan alleen maar rollen daarmee kom ik ook een eind hoor maar ja dan ziet mamma dat ikke van mijn kleedje ben gerold pakt ze me op doet ze heel blij en zet me weer terug  ja zo kom ikke natuurlijk nooit ergens.
maare ikke kan nu al wel dingetjes pakken en heeeeeeeeel hard gillen hoe heb jij dat geleerd dan?? dan ga ikke  dat ook leren en hoeveel maandjes ben jij? ikke ben nu pas 6 maandjes misschien ben jij wel veeeeeeeeeeeel groter dan ikke dat kan natuurlijk ook mamma zegt als ikke groter ben dan kan ikke zelfs lopen??? en praten tja die grote mensen zullen wel gelijk hebben toch...

veel knuffie's van mij ikke heet trouwens joany tenminste dat denk ik want mijn mamma en pappa noemen mij ook weleens tutje en prinsesje ook wel leuke namen maar ikke denk dat ik mezelf maar gewoon joany ga noemen

xxxxx

Suze kan nog niet zoveel als de meeste kindjes hier. Maar ze is dan ook van eind april  Ze kan al wel dingen aanpakken, met 1 of met 2 handen en in haar mond stoppen of ermee rondzwaaien,  haar benen heel hoog opgooien en hard schoppen.  Sinds deze week heeft ze mama's haar ontdekt. Daar trekt ze heeeeel hard aan en laat bijna niet meer los (auw). En ze trekt haar slabbetjes weg.

Heel mooi om naar te kijken: de plafondventilator! Ook als hij stilstaat

Ikke ben al bijna 7 maanden. Groot he. Ik houdt gewoon heel erg van bewegen. En alles onderzoeken.
Groetjes Quinn

Terug
Bovenaan