Italie bruiloft

Waarom kan je je kindje niet meenemen naar Italië?
Ik snap heel goed dat je je kleintje niet in NL wil laten en dan 3 dagen weg. Zou hem dus gewoon meenemen. Zie niet in waarom dit een reden zou zijn om dan helemaal niet naar de bruiloft te gaan.
Evt een optie om ook een van de schoonouders mee te nemen als oppas?
 
 
Ik neem hem liever niet mee ivm kwetsbaarheid en vroeggeboorte ook moet hij op de dag dat ze trouwen die vrijdag naar het ziekenhuis. Ik heb het uitgesproken naar mijn zus helaas heeft ze het niet goed opgepakt maar ik kies liever voor mijn zoontje. Bedankt voor alle reacties
 
Het kan ook de eerste reactie zijn! Probeer het naast je neer te leggen en te genieten van je zoontje. Wie weet komt ze er nog op terug.
 
Het is een logische reactie van je zus, ze vindt het jammer dat haar zusje niet bij haar grote dag gaat zijn. Geef het even tijd, want dit is inderdaad de eerste reactie en het is logisch dat ze baalt. Ze gaat vanzelf begrijpen dat je dat met zo’n kleintje niet gaat doen. En anders begrijpt ze het niet, helaas. Joun keuze, jij doet waar jij je goed bij voelt!
 
Tja lastig hè! Het enige wat je kan doen is eerlijk hierover zijn naar je zus. Erbij vertellen dat je het ontzettend jammer vind en er graag bij wilde zijn maar dat je dat nu gezien zijn jonge leeftijd niet ziet zitten.
Het is jammer natuurlijk, maar is ook wel risico als je in buitenland trouwt wat een paar dagen duurt. Geen en weer vliegen voor de bruiloft zie je niet zitten? Dan ben je een nachtje weg.
 
Jammer dat je zus het niet goed heeft opgepakt. Maar haar wereld staat nu natuurlijk helemaal in het teken van haar bruiloft, er is even niks belangrijker dan dat dus dat jij omwille van "een baby" niet komt is in haar situatie waarschijnlijk even ondenkbaar. Heeft ze zelf nog geen kinderen? Want daarvoor begreep ik ook niet waarom iemand niet op een bruiloft kwam (uurtje rijden) toen de baby "al 6 weken" was ? 


Nouja jij hebt voor jezelf en je kindje gekozen, je gezin is nou eenmaal het belangrijkst toch. Daarna komt de rest en wat niet goed voelt voelt niet goed. Kan best dat anderen daar makkelijker in zijn maar dat ben jij niet. En met tegenzin gaam voor wie doe je het dan en waar ben je dan mee bezig? Dus ik vind dat je goed hebt gedaan aan het kuezen waar jij je goed bij voelt. 


Hopelijk trekt je zus nog bij. Maar geef haar idd even de tijd om het te laten bezinken. En verder zou het natuurlijk opl gek zijn als ze meteen zei "ohja prima geen probleem hoor, ik kan je best missen daar". Dan zou ik me ook afgevraagd hebben hoe belangrijk mijn aanwezigheid nou eigenlijk was ?
 
En idd als ze zo ver weg trouwt moet ze er niet klakkeloos vanuit gaan dat iedereen maar komt. En al helemaal niet nu in de coronatijd. 
 
Terug
Bovenaan