Wij willen graag op vakantie naar italie; wel het naseizoen; de temperatuur ligt dan rond de 25gr daar.. met een baby van 2 maanden. (ben over kleine 5 weken uitgerekend..)
Doen of niet????
En ik twijfel erg om dan de eerste inenting al te geven voor de vakantie, of om nog te wachten. (heb bij onze oudste een maandje later alle inentingen laten geven, vond hem gewoonweg nog te klein)
Verder werken muskietennetten tegen enge beestjes,
zonnebrand, parasolletje,
wat vergeet ik nog??
Iemand nog handige tips??
We willen 's nachts rijden, meteen na de laatste voeding. Onze oudste sliep met 5 weken de nachten door van 23.30 tot 8.30 We gaan daar geen tweede keer vanuit, maar lijkt ons dat zo'n kleintje er de minste 'last' van heeft als we snachts rijden. Waarschijnlijk niet heel verantwoord, zo lang in de maxi cosi; ook al een minpuntje;
Kortom; jullie meningen zijn van harte welkom!!
Doen of niet????
En ik twijfel erg om dan de eerste inenting al te geven voor de vakantie, of om nog te wachten. (heb bij onze oudste een maandje later alle inentingen laten geven, vond hem gewoonweg nog te klein)
Verder werken muskietennetten tegen enge beestjes,
zonnebrand, parasolletje,
wat vergeet ik nog??
Iemand nog handige tips??
We willen 's nachts rijden, meteen na de laatste voeding. Onze oudste sliep met 5 weken de nachten door van 23.30 tot 8.30 We gaan daar geen tweede keer vanuit, maar lijkt ons dat zo'n kleintje er de minste 'last' van heeft als we snachts rijden. Waarschijnlijk niet heel verantwoord, zo lang in de maxi cosi; ook al een minpuntje;
Kortom; jullie meningen zijn van harte welkom!!