IUI 4 mislukt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens. Al heel lang geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten. Niet dat ik me niet meer interesseerde, maar ik had het gewoon even gehad. Het zwanger worden ging mijn leven zo beheersen, dat ik bewust wat afstand heb genomen. Inmiddels hebben we 4 IUI's achter de rug, en nog steeds geen resultaat. Ik kan alles wel weer veel beter relativeren, we hebben het samen echt super, en da's ook erg belangrijk, vooral in deze periode. We nemen nu weer even rust, zodat we alles weer even een plaatsje kunnen geven en dan kunnen we er over een tijdje weer vol goede moed tegenaan! Ik ben eerst is om vakantieboeken gegaan van de week, we gaan van het najaar lekker naar een warm plekje onder de zon!

Succes allemaal met zwanger worden en alle behandelingen die jullie ondergaan!

Liefs, Pleun

Geniet van elkaar en misschien helpt het wel ff afstand t te nemen voor je!

Waar gaan jullie heen op vak??

Wij gaan rond 10 sept maar nog niks geboekt...waarschijnlijk rhodos..

Gr Elora

Hoi Pleun,

Groot gelijk dat je even afstand neemt, dat jullie even lekker de tijd nemen om van elkaar te genieten. En je hoeft je echt niet te verontschuldigen waarom je niet meer actief bent geweest hier. Ik hoop dat jullie samen een fijne tijd krijgen in de vakantie, even niet met zwanger worden bezig zijn, en....................misschien kom je wel zwanger terug,  het kan gek lopen allemaal.
Fijne vakantie!!!!!!!!

Kruimel

Hoi Pleun

Wat balen zeg dat de 4e IUI is mislukt. Ik kan me voorstellen dat je  nu weer even rust neemt. Geniet van elkaar en van je vakantie en hopelijk is dat van positieve invloed!!!! Wie weet, kom je na je vakantie terug met een positief bericht. Ik hoop het voor je!!!!!!!

Liefs, cee

Hoi Pleun,

Ik vroeg me inderdaad al of hoe het met je was. Jammer dat de 4e IUI niet gelukt is, en groot gelijk dat je even rust neemt. 't Is niet niks allemaal. Merk zelf ook dat ik er soms zoveel mee bezig ben en het vreet energie, zeker als je het voor de buitenwereld verborgen wil houden. Hoop dat jullie samen lekker tot rust komen en er daarna weer vol frisse moed weer tegenaan kunnen!

Groeten, Saar

Hoi dames, bedankt voor jullie reacties. Ik sta weer met beide benen op de grond en ben toch weer aan ronde 5 begonnen. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen meer in IUI, maar goed, je moet toch 6 x IUI gehad hebben voor dat je in de volgende fase, waarschijnlijk IVF terecht komt.

Klinkt raar, maar een paar maanden geleden kon ik nog niet aan IVF denken, maar nu heb ik zoiets van: laat maar komen, dus ik denk toch dat je er naar toe groeit!

Onze vakantie (waarschijnlijk naar de zon) zal pas in november plaatsvinden, dus wat dat betreft kunnen we nog even door..........zolang ik me goed voel!

Groetjes en tot horens,

Pleun

He Pleun,

Zie dat je ook met IUI bezig bent maar volgens mij sta je nog niet in het beruchte lijstje. Als je je gegevens geeft zal ik je erin zetten.
Klote voor je dat de IUI mislukt is...kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt....
Succes en hopelijk is het de volgende keer echt raak!!!

Liefs Esther

Ik sta er al een hele tijd op hoor..........helemaal onderaan!

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan