IUI 4 mislukt

heeeey Pleunie,

Wat gaan de IUI's snel bij jou!!!. Je haalt me nog in.........hihihi. Ik herken je verhaal, moest ook niet denken aan IVF maar je groeit er naar toe. Dacht na 6 IUI dat IVF er aan kwam...........wilde we ook graag. Toch kregen we nog 3 IUI, dat weet je volgens mij al. Ook ik heb eigenlijk geen hoop meer met de IUI, maar laat t over ons heen komen.

Laten we hopen dat er snel resultaat is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel liefs
Sjan

Hi Sjan, leuk iets van je te horen! Ik ken je verhaal, leef met je mee via je weblog. Het gaat zeker snel, maar ik heb nu ook zoiets van doorzetten, want we kunnen het aan en wie weet hoe een lange weg we nog te gaan hebben.

Voor jou: zet hem op en op naar IUI 8 denk ik he!? Ga je meteen door, of sla je een cyclus over?

Liefs, Pleun

haaaa Pleun,

We slaan een ronde over, ik heb geen zin om tijdens de vakantie in de wachtweken te zitten. Ik ga lekker genieten!! na de vakantie gaan we weer beginnen. Naar alle waarschijnlijkheid slaan we dan 2 rondes over..........Wordt tijdens de vakantie ongi en kan dan niet starten met de ronde.
Het is aan de ene kant heel dubbel. Wil graag verder   en zo snel mogelijk zwanger worden (als het lukt) maar wil ook even genieten van de vakantie zonder dat ik ergens rekening mee moet houden. Zonder hormonen en dergelijke genieten!!!!! Daarna met frisse moed IUI 8. Heb er onwijs zin in om op vakantie te gaan!!!  

Nu zijn we flink aan het klussen in ons huis, ik kan je zeggen dat dat zonder hormonen in je lijf een stuk fijner is. Vallen geen dingen uit mijn handen............hahahaha.

Ik blijf voor je duimen en aan je denken!!!!

Dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan