IUI ervaringen

Helaas dinsdag ongesteld geworden, op m'n 30e verjaardag notabene. Wat hakte die er in joh, pfff :(
Vanavond beginnen met spuiten voor de laatste ronde met IUI.
En na ronde 34 ben ik gestopt met tellen...
@lapjesendraadjes, lijkt mij heel onzeker om dat in de natuurlijke cyclus te doen, zonder controleecho's etc. Maar wel makkelijker met werk. Ik moet elke keer vrij vragen haha

Wat een verschil zo zeg per ziekenhuis qua behandelingen. Dan snap ik heel goed dat je alles goed checkt. Maar ook wel een beetje vreemd dat ze helemaal geen echo's maken.
Laten we het hopen op een goede ronde! 

Oh LisB, wat vervelend en al helemaal op je verjaardag. Al meer is 34 rondes.. wordt daar dan weer zo stil van. Zie je op tegen deze ronde? Hoop dat het niet van te pas komt; maar mocht het deze ronde niet gelukt zijn. Wat dan?

Hier verder zijn gangetje. Na een dipdagje alles weer rustig. Voel wel dat er beneden alles gebeurd. Hele lichten ms krampen maar dat heb ik eigenlijk altijd wel na ei. Dus dat zegt me niets.
Wel heb ik even een bijgeloof aan gemaakt bij mezelf. Werd dinsdag zo getrokken richting de maan. Was ook volle maan. Vanmorgen even gegoogeld. Ze zeggen dan volle maan positieve invloed heeft op je vruchtbaarheid dus dat die positieve dingen zijn leuk om te lezen haha.. hoop dat de maan mij niet teleursteld haha

Hier ook een positief verhaal! 6x iui gehad en nu een prachtige zoon van 4 maanden! Het hormonen traject is bij mij best meegevallen! Ik spoot gonalF en pregnyl ! Mijn lijf reageerde er gelukkig niet heftig op! Na de 5e iui poging die mislukte heb ik het moeilijk gehad, zat er even doorheen! We hadden met de arts al over IVF! Maar na poging 6 was het raak! De reden dat ik niet zwanger raakte is niet bekend, bij ons beide was alles goed! 
Blijf positief, al met al heeft ons iui traject een dik jaar geduurd maar daarvoor al 2,5 jaar bezig geweest! Het resultaat is het mooiste wat je kan krijgen ♥️

Ah LisB wat naar!!! Dat is inderdaad niet het verjaardagscadeau waar je op zit te wachten!
Ik hoop dat de maan je gunstig is gesteld Schorpioen! Ik ga eind dit weekend beginnen met de ovulatietesten. Ondertussen heeft partner wrs een niersteen dus die voelt zich verre van ok. Ik hoop maar dat t geen invloed op zijn bijdrage deze ronde gaat hebben! 
Het is fijn om regelmatig een positief verhaal te lezen! Ook ik ben er heilig van overtuigd dat het ons gaat lukken, via IUI dan wel ICSI. 

Te hopen dat hij snel op knapt zonder te veel gevolgen. 

Hier ben ik er ook van overtuigd dat onze kinderwens vervult wordt. Wanneer is alleen nog de vraag. Maar fijn om tussen door positieve verhalen te horen! 

Vandaag in eens doorzichtig rekbaarslijm?? Dit heb ik zondag en maandag ook gehad. Paste perfect met mijn eisprong.. maar waarom nu weer?? Ik ga dan weer denken, eisprong toch niet geweest of zou de ovitrelle niets gedaan  hebben.. om weer gek van te worden.
Iemand ervaring mee met rekbaar slijm na eisprong?

Terug
Bovenaan