IUI ervaringen

@LisB ik kan er het beste met mijn moeder over praten. Met sommige vriendinnen ook wel, misschien ligt het meer aan mijzelf dat ik denk dat het niet echt begrepen wordt en het voelt alsof iederee onderhand wel weet dat t gewoon k*@ is en t ook niet zoveel meerwaarde heeft dat telkens te benoemen. 

Hoi.

Heel herkenbaar je verhaal. Na een miskraam 3 jaar geleden zijn we ook het traject ingegaan. Ik vond het heel spannend, vooral nu in de Corona periode. Ik moest alles alleen doen. Ik heb niet de ervaring met de tabletten, ik moest spuiten zetten bij mezelf. Misschien zou je dat kunnen vragen? Mijn collega had eerst ook de tabletten maar doordat dat niet lukte overgestapt op spuiten zetten en toen lukte het wel.
Ik heb overigens 2 behandelingen gehad en nu inmiddels 10 weken zwanger. Het is nog wel even spannend omdat het er 2 waren maar een is gestopt met groeien.

Hopelijk is er wat te bespreken voor je en nemen je klachten af. ?

Hallo ik ben shauni en ik wil heel graag zwanger Worden. Maar op de natuurlijke manier lukt het niet. Ik heb pcos en men  vriend zijn zaad is niet opper best. Dus heeft de gyncoloog gezegt dat we via iui moet zijn. En nu weet ik niet wat ik mij daar moet bij voorstellen moet verwacht en ik Ken Niemand  dat heeft moeten doen in mijn omgeving. Dus daarom wil ik is horen van jullie wat jullie daar ervaring bij is.

Beste allemaal,
Wat een ongelooflijk respect voor jullie. Ik weet van een zwangerschap wat hormonen met je lichaam doen (ik ben week 5 t/m 20 misselijk geweest, de hele dag door, plus vrij snel last van mijn bekken), dus het feit dat je al maandenlang hormonen moet nemen om zwanger te worden lijkt mij een hel. Ik begrijp dat het heel lastig is om hierover "gezellig met vriendinnen te kletsen", dus gelukkig mag je hier naar hartelust klagen. Ik heb ontzettend geboft met mijn zwangerschap, maar lees juist ook graag jullie verhalen, juist om meer begrip te krijgen voor koppels waarbij het niet zo makkelijk gaat. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen, en gun jullie snel een positieve test en gezonde zwangerschap! En wat knap wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is om de kinderwens te vervullen.  

Terug
Bovenaan