IUI HELAAS WEER NIET GELUKT! RONDE 5 STAAT VOOR DE DEUR!

Nou ik had dus al een vermoeden maar omdat het zo'n gekke maand was waarbij de  hormonen volop door mijn lijf gierden  wist ik het gewoon niet. Maaar vanochtend heb ik in mijn ob het eerst miniscule beetje bruine prut gevonden. Ik ben dan nog wel niet echt ongi maar ik weet zeker dat dit elk moment gaat gebeuren.
Deze keer hebben we echt even een dieptepuntje. (zeg maar rustig PUNT) en ik blijf maar janken. Als mijn man thuis komt uit zijn werk dan springen de tranen weer in mijn ogen.
Bleegghh!! Ik merk gewoon dat ik niet meer mee kan veren. In februari ben ik 3 jaar gestopt met de pil. Ik moet er niet aan denken dat ik dan nog geen uitzicht heb op de geboorte van een kind. Ik wordt in april 32 en wat gaan die jaren irritant snel zeg!

Pffffff wie heeft er een shotje positiviteit over want hier zijn ze uitverkocht hoor!

lfs ing

Hoi Inge,

Wat ontzettend KL.....zeg!
Iedere keer die teleurstelling, dat is echt niet leuk!
Iedere keer heb je gewoon hoop en ja....dan is het toch iedere keer maar weer een domper!
Ik kan het me heel goed voorstellen. Ik kan er niet veel positiefs tegenaan gooien, helaas...ik ben ook al een week zo'n lopend huilebalkje!
En vooral die tranen staat het NIET ZWANGER worden centraal. Maar zoals mijn ha vanochtend nog tegen mij zei, je bent zwanger geweest dus de mogelijkheden zijn er. Geldt natuurlijk ook voor jou..... en voor de medische wereld ben je met je 32 jaar toch nog JONG!
Natuurlijk ben je hier niet meegeholpen, maar probeer positief te blijven...hoe moeilijk het ook is. Bij mij helpt DROP...misschien een tip.
In ieder geval heel veel sterkte.
Voor je het weet zit je weer in je vruchtbare periode.....
Liefs van mij

Wat lief die bloemen van jou Simoon voor Inge. Van mij krijg je ook heel veel bloemen

Kop op Ing, ik kan me voorstellen dat je zooo verdrietig bent, maar echt geef het niet op er zijn heel wat meiden heel lang bezig om zwanger te worden en het gaat jou ook lukken!!!

Nogmaal heel veel sterkte..

Ik stuur al mijn energie jou kant op oke.

Heel veel knuffels van mij

He Ing,

Wat onwijs *(&!^@(*%(@&! voor je zeg!
Ik had ook echt een goed gevoel over bij jou deze maand!

Ik heb geen idee hoe ik je uit de put kan helpen, maar we weten wel allemaal hoe het voelt!
Ik probeer dan altijd maar heel hard te bedenken wat voor een leuke dingen ik in het leven heb en verzeker mezelf dat het echt wel een keer gaat lukken!
Maar meestal helpen die dingen pas na een paar dagen.

Een hele dikke knuffel!
Liefs Belle

hoi inge

balen voor jou! ik ben een tijdje niet geweest, want had ook het gevoel in de put te zitten en gewoon geen puf meer om eruit te komen. sinds de vakantie merk ik dat ik er weer rustiger onder ben. wat mij echt enorm heeft geholpen is een babay poesje in huis. tuurlijk het vervangt absoluut je wens niet, maar ik ben ineens weer zo gelukkig. ik kan zelfs mee doen met de babay verhalen, de mijne liep al meteen en plast al in de pot :). dus mijn tip is haal iets positiefs in huis waar je weer blij van gaat worden, het is namelijk erg zonde als al jejaren straks voorbij zijn zonder dat je echt hebt gelachen. Bij mij is het iui verhaal ook niet gelukt, volgende week krijgen wij een ivf voorlichting, tja weer een enorm stap. Toch denk ik dat ik er aan toe ben om te weten of we zwanger gaan worden,over een jaar weten we het. zo niet, dan ga ik een andere uitdaging zoeken dat betekend dat ik mijn leven 180 graden om ga gooien, nieuw huis, nieuwe baan, liefs nieuwe stad, zelfde man ;).

inge ik hoop dat ik jeeen beetje uit de put hebt gepraat, weet niet of je er wat aan hebt. liefs simone

Heeeey Poeperd,

Das mooi kloten zeg!!! Ik had het jullie zo graag gegunne! enne je mag best ff huilen en verdietig zijn om zoiets! Het is elke keer weer spannend, alles loopt op en dan knalt het ineens eruit. Maar dit is nog lange niet het einde, je hebt nog pogingen tegoed en je moet ook niet vergeten dat het niet is uitgesloten dat jullie kinderen kunnen krijgen. Het kan, anders had je dit allemaal niet hoeven doen. Tuurlijk is het echt @F=*%$ allemaal en gieren de hormonen door je lijffie heen. Maar laat het er wel uit komen en krop het niet op daar schiet je echt nix mee op. Je bent een bikkel van een vrouw en je weet diep van binnen dat het allemaal kan en gaat gebeuren. Ook jullie tijd komt echt wel! al had ie best wel wat eerder mogen komen die tijd (vind ik dan, want zoals ik al eerder zei ik gun het jullie zo). Maarre 32 is een nog steeds een mooie leeftijd en 33 ook en 34 ook. Echt waar je staat nog in de bloei van je leven.

Je mag je kopje ff laten hangen maar laat m niet knikken!!!!!!!!! Kanjer, bikkel. Tjakkaaaaaaaaaaa!
Hoop dat je weer wat positieve dingen hebt gelezen en dat het je een beetje helpt. Als je meer nodig hebt, laat het ff weten dan proberen we wat anders!

Een heeeeeeleeee dikke knuffiebuffiebal
Van sjan

He meissie!

Wat klote weer he?

Ik weet hoe je je voelt............we gaan nu echt samen op.

Elke keer word een weer een mislukte IUI erger om overheen te komen, je hebt er nog m aar twee te gaan. En dan moeten we door naar IVF.

Maar er zijn nog kansen, geef de moed niet op lieverd!

We gaan nog even lekker janken saampjes (ik heb er ook nog steeds veel moeite mee namelijk) en dan moet je beloven weer vol voor de 5e te gaan hoor!

Ik heb vandaag een gesprek over IVF gehad, en we mogen het UMC gaan bellen en voor een intake gesprek voor IVF. We komen dan dus op de wachtlijst.
Ik heb een CD rom mee naar huis gekregen en ik denk dat dit zeker ook interesant is voor jou. Ik zal kijken hoe jij die ook kan krijgen.
Ik stuur hem wel naar jou op ofzo. Er staan over alle behandelingen veel informatie e filmpjes en ervaringsverhalen op.

Nou heel heel heel veel knuffels vanaf hier (van mij en mijn wederhelft) en ..........we mailen!

DIkke kus!

Cynthia

Terug
Bovenaan