IUI HELAAS WEER NIET GELUKT! RONDE 5 STAAT VOOR DE DEUR!

Wat ongelooflijk rot vind ik dit voor jullie!!!!!!!! Ik had het jullie echt gegund... Maar geef de moed niet op!!! Kan me goed voorstellen dat dit moeilijk is na drie jaar, maar het zal toch eens wel lukken?! Vind dit zo oneerlijk...

Ik wens jullie veel sterkte en kracht om je weer over deze teleurstelling heen te zetten en de moed te vinden om weer verder te gaan.!

Dat jullie er nu even doorheen zitten is heel logisch hoor. ik duim voor je!!! Liefs, Cindy

Je dacht het al he. Ik hoopte stiekem dat je het toch nog mis zou hebben. Jou shotje positiviteit komt de komende dagen wel weer terug hoor! Verwen jezelf en doe vooral de dingen waar je zin in hebt! groetjes Noor

eerst alle boze en verdrietige poppetjes over boord. pas als die weg zijn komen pas de goede weer...
Ik hoop dat dat voor jou ook zo is.        vele knuffels vliegen over het beeld naar jou toe. Ik vind dit zo moeilijk he.... Tuurlijk ga je naar de volgende maar nu zit je met dit gevoel en dat is zwaar klote.
Ik sluit af met een positief poppetje en hoop dat je je weer zo gaat voelen
   liefs rozemarijn  

Hoi Inge,

Wat vervelend weer... Gelukkig weten we allemaal hoe die teleurstelling elke keer weer voelt en mag je je bij ons altijd laten gaan hoor! Houd de moed er in hoor!

Groeten, Saar

Heeeeeeee POWER GIRLS!!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT WEEEEEER VOOR AL JULLIE OPPEPPERS EN LIEVE WOORDEN!!!! DIT HEEFT ME ECHT HEEEEEL ERG GOED GEDAAN!! IK VOEL ME AL  WEER EEN STUKJE STERKER!

Ik heb het toch wel goed gevoeld wat deze cyclus betrof. Al die zwangerschapsklachten waren wel  degelijk echt.  Die ongi kwam
helemaal niet door en ik was dus toch overtijd terwijl ik zeker wist dat hij
moest komen. (omdat ik een ietstiepietsie bruine prut had gezien)
Vanochtend heb ik door het huis gekropen van de pijn op zoek naar ibuprofen.
Ik ben niet kleinzerig aangelegd maar dit deed echt mega veel pijn. De
zweetdruppeltjes stonden op mijn voorhoofd. Ik kon de ibuprofen dus niet
vinden en heb mijn moeder gebeld maar die was er niet. Toen  mijn man  gebeld
met de vraag of hij wist waar ze lagen. Die lieve schat hoorde mijn benepen
stem en is in de auto naar huis gestapt. 4 paracetamol en een ibuprofen 600
later is het weer houdbaar. Mijn man heeft thee voor me gezet en een beschuitje gemaakt en is weer naar zijn werk gegaan. Het bloedverlies wat volgde was ook herkenbaar als ik kijk naar de miskraam die ik in december heb gehad.(dikke draden enz.GOOR)  Het is duidelijk raak geweest maar geeindigd in een vroege miskraam. Ik vind het ergens toch een fijn idee dat ik niet helemaal gek aan het worden ben en de
zwangerschapsklachten dus wel degelijk klopten. Het is de natuur want dit gebeurt natuurlijk veel vaker.

Ik heb meteen gebeld voor ronde 5 dus we gaan er toch maar weer voor. Dit weekend gaan we een paar leuke films huren en lekkere dingen halen en eens even gezellig relaxen want dat hebben we verdiend!

Nogmaals bedankt voor al jullie berichtjes lieve schatten!! Ik ben echt heel blij dat jullie er zijn!!

lfs inge  

Terug
Bovenaan