IUI is achter de rug!

Hai meiden!

Het is achter de rug hoor. Om 9 uur heeft  mijn man  zijn ding gedaan in het ziekenhuis  en om 11 uur was ik aan de beurt. De inseminatie stelde weinig voor. Het gedeelte van  mijn man  was raar maar is gelukt. Ik heb even een blik geworpen in het 'mannenkamertje'. (er was even niemand op de  gang want we waren als laatste aan de beurt)  Ik was namelijk best nieuwsschierig. Klinische bedoening hoor.
Er waren nog een aantal andere stellen. Zit je dan te wachten he met de vrouwen en je ziet de mannen 1 voor 1 met hun gevulde potjes langskomen. 1 jongen had een heel rood hoofd.(ik moest inwendig stiekum wel lachen hoor) (ooh wat erg eigenlijk of zouden zij ook lachen?)

Er waren na het opwerken 4,8 miljoen goede zaadjes en voor IUI moet je er minimaal 1 miljoen hebben dus het was ok.
Het reageerbuisje met het inmiddels roze spulletje werd aan  mijn man  geshowd en hij moest bevestigen dat hij die en die was met geboortedatum en al. Even checken of het niet per ongeluk het sperma was een ander. (Aaaaaaargghhh)
Ik ben toen we thuiskwamen lekker mijn bed in gedoken en we doen het rustig aan. Filmpje gekeken en nu is  mijn man  Mc aan het halen. LEKKER SLECHT!
We waren trouwens een stuk nerveuzer dan gedacht. We waren heel cool maar gisteravond begon ik me ook minder prettig te voelen. Ik ben blij dat we het gehad hebben al beginnen de wachtweken nu we. Het geestelijke gedeelte is toch wel het zwaarst hoor. Maargoed ik vertel natuurlijk niets nieuws.

Ik hoor mijn Mc Chicken binnen komen!!

Kus inge

IK BEN BLIJ VOOR JE MEIS DAT JE HET NU FF ACHTER DE RUG HEBT.
IK HOOP DAT JE OOK NEIT ONGI GAAT WORDEN EN DAT JE ONS SNEL KAN VOLGEN IK ZAL AAN JE DENKEN.
WANNEER IS JE NOD DAG .
DIKKEK KUS NIEM

Hai!!

Ik had helemaal nog niet aan de Sinterklaastiming gedacht! Hahaha! In ieder geval beter dan met oud en nieuw en eigenlijk kan het me niets schelen als ik maar mamma wordt.

Mijn NOD is vandaag over 2 weken. Dat is 27 maart geloof ik. Pasen dus.
De gyn. zei dat ik na 16 dagen mag testen maar ik ben zo vreselijk regelmatig ongi dat als ik het de 27ste niet  wordt het erg raar is.
Nog 2 weken in het duister tasten dus.

lfs inge  

Hoi Inge,

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is. Kan me voorstellen dat je stiekem moest lachen toen die man met dat rooie hoofd langskwam. Haha je ziet em in gedachten toch in dat kamertje zitten of je wilt of niet . Ik had het toen we mijn vriend zn zaad moesten testen en hij dat potje zorgvuldig in zn jas verstopte. Ach gossie wat gemeen! Maar ik was wel super trots dat het was gelukt, het valt toch niet mee allemaal hoor voor de mannen.

Nou meisje het worden spannende weekjes voor jullie. Ik hoop zo dat het de eerste keer meteen raak is! Jullie hebben wel een hoop positiefs verdiend dit jaar.

Sterkte de komende twee weeken en ik  en denk aan jullie.

Liefs
Patricia

Terug
Bovenaan