IUI is achter de rug!

hoi inge

Spannende dagen dat wordt echt af tellen.
Heel veel succes, ik hoop dat jullie aan het einde van de 16 dagen met goed nieuws op het forum verschijnen...

groetjes rozemarijn

Hee lieve meiden!!

Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende reacties.
We hopen maar op een mooi pasen inderdaad!! Deze week zal het nog wel gaan maar volgende week??
Fijn dat we elkaar kunnen steunen hier!!

lfs inge

Heee lieve Ing,

Heel fijn dat het allemaal zo goed ging!! Ben zeker blij voor jullie dat jullie het nu achter de rug hebben. Nu even afwachten en hopen en duimen dat het raak zal zijn. Ik denk aan je .

Heel veel liefs Mick

Hi inge,

Mooi ...die heb je maar weer binnen....
Fijn ook dat je het hele verhaal effe opgeschreven hebt..weet ik een beetje wat ons te wachten staat... Vandaag mag mijn manneke weer een potje inleveren, volgende week maandag weer bij de gyn; als het resultaat dan nog steeds slecht is, dan wil de gyn gelijk door met inseminatie in de volgende ronde...niks geen wachtlijsten hier in het noorden dus..wel spannend dat het waarschijnlijk allemaal zo snel gaat!!

Laatst had jij al op mijn oproep gereageerd..met name over de kijkopertaie..deze stel ik uit; mocht er de komende   maanden geen zwangerschap "komen", dan laat ik t dan nog wel doen...Eerst maar s afwachten...

Succes met afwachten!

Thanx ladies!!

Simoon, schiet aardig op dus daar in het hoge noorden!! Dat is wel fijn hoor want van die wachtlijsten wordt je niet vrolijk.
Je stelt de operatie nog even uit. Gelijk heb je. Je moet toch altijd op je gevoel afgaan vind ik.
Wij hadden de keuze niet want bij mij was het noodzakelijk aangezien beide eileiders niet doorgankelijk waren.

Wanneer krijg je nu de definitieve uitslag van alle testen en weet je al zeker dat het IUI moet gaan worden?

lfs inge

Hi inge,

2 weken geleden hebben we de uitslagen van de gyn gekregen met zijn advies,
afgelopen week is er voor de zekerheid nogmaals een zaadonderzoek uitgevoerd (ditmaal met extra vitaminen en zink inname), a.s. maandag mogen we ons weer bij de gyn vervoegen en dan maken we plannen voor de volgende stap(pen)..
De gyn heeft ons de vorige keer duidelijk uitgelegd wat zijn bevindingen ed waren en hoe hij het verder zag;t manneke moet zijn zaad inleveren op de vruchtbaarste dag dan worden (zoals de gyn zei) de zwakke broeders eruit gehaald (dikkoppen en kromstaarten) en dan volgt een aantal uurtjes later  inseminatie , hoog in de eileiders.. K weet niet wat voor term hiervoor leeft...

Mmmmmmmmm dan ben ik bang dat je inderdaad niet onder de IUI uitkomt. Jammer want het zou mooi geweest zijn als het niet nodig was.
Gelukkig boeken ze er goede resultaten mee dus voor jullie is het mischien DE oplossing. (bij ons hopenlijk ook)
Weet je ook wanneer je precies deze behandeling krijgt? Geen wachtlijst?

We'll keep in touch!!
lfs inge

Terug
Bovenaan