IUI is gepasseerd station

De 6e IUI is ook mislukt. Dat betekent dat we er geen meer krijgen. 6 maart hebben we een evaluatie en spreken we de volgende stap (IVF) door. Ik had dat 2,5 jaar geleden niet kunnen denken. Maar je doet t toch.

Pfff even balen nu.
Wenser

Bah Wenser, dat is inderdaad enorm balen! Ik had het zo voor jullie gehoopt. Hopelijk kun je de teleurstelling snel een plekje geven en door met de volgende stap. 6 maart is best snel gelukkig. Je hoort toch wel dat mensen met IVF snel zwanger raken, dus wie weet... Heel veel succes, ik duim voor jullie!!

He verdorie Wenser :-(

Ik had echt wat anders gehoopt... laten we hopen dat ivf de oplossing voor jullie gaat zijn en we zullen je daar ook allemaal in steunen!
Balen jow!

Liefs knuffel xxx

o nee he...:(((
Wat een teleurstelling weer...en moeilijk om alweer aan de volgende stap te gaan denken.
Hopelijk krijg je genoeg duidelijkheid en kun je zien of dit echt voor jullie is.
Sterkte en een knuffel!

Hoi Tineke,
grappig ik kreeg een bericht dat jij gereageerd had in mijn mail. Dat is dan wel weer een extra functie blijkbaar. We zijn nog niet begonnen, maar wel alle procedures doorlopen. Uitleg gyn, uitleg verpleegkundige, medicijnen besteld, verklaring getekend etc. Nu wachten tot mijn ongi rond 5 april. En dan gaan we beginnen. Spannend wel, moet er nog even niet aan denken, nog even een paar dagen relaxen voordat het begint. Maar wie weet is dit onze manier!
Wenser

Terug
Bovenaan