IUI is gepasseerd station

Hoi Wenser,
Heel veel succes, wat voor ivf ga je beginnen.Ik zit nu op wd 10 moet nog 6 dagen wachten voordat ik mag testen en ik heb het vandaag ff moeilijk. Vooral met dat wachten dat is vreselijk.Nou ik hou de moed erin en hopen op een postitief resultaat a.s. donderdag.
GrTineke

Hey Wenser!
Nog even en dan gaat voor jou je nieuwe periode in van het stukje vruchtbaarheidsbehandeling...spannend!!Ik zal onwijs voor je duimen, moet ook zeggen dat ik dus pas geleden informatie over IVF heb gehad en ik snap ontzettend goed dat je er enigszins tegenop ziet...
Dit kan niet anders dan dat dit jullie manier gaat zijn!
Zal voor je duimen :)
Liefs,
Annemarie

Dank je wel. Superlief. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dit onze manier is. Ga jij ook al bijna starten dan Annemarie?
Tineke: ik ga gewoon IVF doen, geen icsi. We hopen dat dat genoeg is om net die grens te passeren waarom t nu niet lukt. Waarom gingen jullie gelijk voor ICSI eigenlijk? Was daar medische aanleiding voor?
gr.Wenser

Hey Wenser!

Nee ik ben pas met mijn tweede iui bezig, ik heb daar nog wel vertrouwen in : -)
Maar ik maakte me enigszins druk vanwege het feit dat ik maar steeds 1 eitje heb wat groeit... toen heb ik gevraagd hoe dat dan met ivf gaat en ik kreeg een geruststellend antwoord.

Ik zit nu op cyclusdag 22 en nog geen ei... hoe zat dat met jou?? Jij had vaak veel eerder al eitjes toch? Ik snap niet dat het allemaal zo lang duurt en dat frustreerd me soms enorm...

Ach alles komt vast goed!

Liefs,

Annemarie

Nee ik had inderdaad meestal wel goed groeiende eitjes en ergens tussen dag 12 en 15 IUI. Sterker nog, ik moest vaak stoppen met spuiten omdat ze bang waren dat er teveel eitjes ontwikkelden. Ik denk ook wle dat ik met IVF veel eitjes krijg, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Succes meis. Wenser

Hoi wenser,
Wij zijn gelijk met icsi begonnen omdat mijn man traagzaad heeft en ze niet op eigen houtje mijn eicellen konden bevruchten.Ik heb al 1 icsi poging gehad en daar hebben wij een jongetje van bijna 2 van. Dus geef de hoop niet op als ivf niet lukt dan is icsi altijd nog een volgend traject.
Groetjes tineke

@ Wenser,
Ja dat zou ik zoooo graag willen ook gewoon op een normale cyclus zitten :-(Maar vandaag weer niks te zien hoor!Ik heb even een discussie geplaatst waarin ik even mijn gal spuw...het word me momenteel allemaal even teveel geloof ik...
Ook is het bij mij iedere keer 1 ei en dat was het...ik probeer maar zo te denken...goed werk duurt even toch??Misschien is dat ene ei wel een superei en duurt het daarom lang...weet ik het...
Jij ook succes!!
Liefs
Annemarie

Ja dat zou mooi zijn, als er nu een superei in de maak zou zijn. Maar dan zou er wle iets te zien moeten zijn. Jeetje wat naar. Hopelijk wordt het wachten beloond. LiefsWenser

Terug
Bovenaan