IUI is mislukt.......

Hoi lieve meiden,

Ik ben helaas ongi geworden. Gisteren een paar druppels en vandaag brak het echt door.
Ik heb wel het idee gehad dat het heeft gepakt maar niet goed is ingenesteld. Ik heb namelijk er veel   kwaaltjes gehad maar van de week een hele beroerde dag en daarna vielen de kwaaltjes weg. (net als bij mijn miskraam) Ik had dus al een vermoeden dat het niet ok was.
Ik voel me heel erg zielig maar dat komt voornamelijk door de hormonen. We hebben lekker niets gepland en verwennen ons zelf een beetje met lekkere dingen.

Nu eerst op vakantie en dan de volgende poging. (we slaan er 1 over)

Bedankt voor jullie steun! Jullie zijn geweldig!!

lfs inge

hoi inge

Ik zag je berichtje staan.... Wat naar  ik heb er geen woorden voor....
Ik hoop dat je de dag een beetje door kom vandaag... (en morgen en overmorgen)
En wil je heel veel sterkte wensen...

Veel liefs rozemarijn

Hoi lieve Inge,

Wat ontzettend balen zeg! Had ookal even gereageerd onder het stukje van Simoon. Ik heb zoveel aan je gedacht, had echt gehoopt dat het raak is.. Maar, om je even op te peppen:

1. Je gaat naar Amerika en ik ben super jaloers op je!!!
2. Het was pas de 1e IUI dus je hebt nog zoveel kansen voor de boeg
3. Je bent niet zwak, ziek en misselijk op vakantie!

Ik begrijp best dat dit allemaal een hele schrale troost is maar ik hoop toch dat je je weer snel goed voelt.

Geniet van je vakantie. Dikke kus Frederique

Hoi Lieve Inge,
wat K** zeg dat het fout is gegaan,geniet zoveel mogelijk van je vakantie meid,en probeer het ff van je af te zetten he,hoe moeilijk dat ook is.

Heel veel liefs en sterkte!
Snoopy

he meis, wat een elende. Dat stomme lichaam ook.
Probeer te genieten van je vakantie, heerlijk toch. Nu kan het nog, samen een verre reis maken. Het is balen maar er zijn nog kansen in het verschiet. laat je niet te veel beinvloeden hoor, het komt goed. Hele fijne vakantie he, dag meis
liefs ilona

Hoi,

O wat jammer zeg, en dan kom ik om de bocht dat ik een 2e IUI had.
En met een beetje positief nieuws. Meisie ik duim voor je en we gaan er vanuit dat het bij ons ook gaat lukken!!!!!!!!!!!!!!!!
Op naar de 2e IUI ronde.

liefs Sabrina

THANX meiden! Jullie lieve berichten doen me goed! En ja F je hebt gelijk het heeft ook voordelen.
We gaan er voor om eens lekker tot rust te komen en hopen dat dit helpt als we na de vakantie de molen weer in gaan.

Liefs inge

Terug
Bovenaan