IUI is mislukt.......

Hoi Inge,

Ontzettend balen dat je ongi bent geworden.
Ik had zo'n goede hoop na die klachten die je had beschreven.
Ik wil je een fijne vakantie wensen, en hoop dat je erg relaxed terug komt. En wie weet.... de meeste dingen gebeuren wanneer je ze niet verwacht.

Liefs Kwek

Jeetje wat #$&*$#, echt megabalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou kom maar lekker bij op vakantie, want dit is toch een mega-tegenvaller. Laten jullie jezelf maar eens lekker verwennen, hebben jullie wel verdiend!

gr Jackje

Beste Inge,

Echt flink kl*ten,balen en k*t zeg der zijn geen andere woorden voor!!!!!!!
Waarom wil ons lichaam ons nooit eens helpen...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Maar ik zou zeggen geniet lekker van je vakantie en van elkaar en wie weet......hoeven jullie na de vakantie de medische  malle molen wel niet meer in....ik zal in ieder geval aan jullie denken en duimen......
Zet hem op meid.....het is nu even kloten maar met behulp van een heeeeeeeeeeeeeeeeele grote dikke reep chocola kom je er wel weer boven op.

Veel liefs Truida
Hele fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!

he getver meid!

Wat naar voor jullie. Had het zo zo geweldig gevonden voor jullie.
Maar je mailde al dat je dacht dat je ongesteld zou worden.

Ik kan alleen maar zeggen, misschien lukt het alsnog spontaan in the U.S.A en anders..............op naar poging 2

Wanneer gaan jullie ookal weer precies weg?

Kop op meis!!

Liefs,

Cynthia

Heee lief,

Ik vindt het ook zo jammer voor jullie!!! Ik wil jullie ook een hele fijne vakantie wensen, wanneer vertrekken jullie precies, wij gaan 2 april weg, het zou wat zijn als we elkaar tegen zouden komen op schiphol.

En idd kopop of op de natuurlijke manier zwanger worden in the States of als jullie terugkomen zwanger worden bij de tweede poging iui, het komt echt goed dat weet ik zeker. Tenslotte is het al een keertje natuurlijk gelukt..

liefs Mickey

Verdomd jammer...
Ik hoop dat je de moed er een beetje in weet te houden, en je idd aan het positieve weet vast te klampen.. K sluit me helemaal aan bij alle bovenstaande berichten en wens je heeeeeel veel sterkte toe!!

Terug
Bovenaan