IUI is weer mislukt.......

Hoi Lieve meiden,

Helaas is de IUI weer mislukt. Vandaag was mijn NOD en de eerste druppeltjes oud bloed waren er al en dat voorspelt maar 1 ding.
Ik bent dit keer echt heel erg verdrietig. Ook omdat mijn man gisteren heeft aangegeven voorlopig te willen stoppen met de IUI.
Er is de afgelopen 3 kwart jaar een hoop gebeurd waaronder de miskraam en de dood van zijn vader en het komt er allemaal uit nu.
Ik begrijp hem volkomen dat ie pauze wil alleen heb ik er wel moeite mee. We hebben het door omstandigheden wel vaker uit moeten stellen en ik heb echt 0,0000 reservers over. Daarmee bedoel ik dat ik echt OVERAL zwangere buiken en moeders met babies zie en daar langzamerhand gek van wordt. De eerste paar jaar kon ik daar heel goed mee om gaan maar als het maar lang genoeg niet lukt houdt het vanzelf een keer op.
Dus manlief heeft een break nodig en ik voel me juist beter als we doorgaan omdat ik als we er middenin zitten altijd een goed gevoel heb omdat we dan in ieder geval actie ondernemen.
Ik heb met mijn man afgesproken dat we nu een maand overslaan en dan verder kijken. Nu dus duimen dat hij een beetje tot rust kan komen. We zijn vanavond lekker gaan eten samen en dat was fijn.

Nou meiden een beetje een lang verhaal geworden maar ik moest het even kwijt. Ik voel me momenteel echt even KL@TE!

liefs inge

Hoi Inge,

Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is. Het is zo'n zware periode waar jullie doorheen moeten gaan.
Ik kan me jullie allebei heel goed voorstellen. Voor jouw man wordt het nu even te veel maar jij wil graag iets hebben wat je hoop kan geven en dan is niets doen heel vervelend.
Ik hoop dat een maandje rust en lekker met andere dingen bezig zijn jullie weer wat meer op 1 lijn kan krijgen. Veel praten over jullie gevoel en veel tijd voor elkaar nemen.
Wij hebben hier iets soortgelijks. Wij zijn al wat ouder (Hans 45, ik 40) jaar en ik wil heel graag een 3e. Ik heb nu in 1,5 jaar tijd 2 mk gehad.
HAns baalt wel op dat moment maar van hem hoeft een 3e niet zo nodig. Hij werkt wel mee, maar het is geen ramp als het niets wordt.
Na mijn laatste mk (afgelopen maand) blijf ik op de been om te hopen heel snel weer zwanger te worden. Als het niet snel gebeurt dan gebeurt het ws nooit meer.
Gelukkig "werkt" Hans wel mee.
Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat het k. gevoel snel een beetje minder wordt.

Groetjes van Caroline

Lieve Inge,

He wat balen voor je meid, het leek zo goed de laatste tijd, je had toch goede hoop. Helaas het is altijd weer een flinke teleurstelling. Hou je taai, hier alvast een lief bloemetje van Bibi.

Sterkte.

Liefs Bibi**

Lieve Inge,
Wat ontzettend kl*te dat de 2e iui niet gelukt is!!!
Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat jullie er snel weer voor kunnen gaan en dat de derde keer maar raak mag zijn.
Liefs van Annemarie

Hoi Inge,

Wat naar voor jullie en wat een lastige situatie waar jij + je mannetje inzitten: ik hoop voor jullie dat jullie er toch snel weer tegenaan kunnen samen, veel sterkte in ieder geval!
Liefs Solleke

Hoi Inge,

Wat jammer dat de tweede IUI niet goed gegaan is. Ik had het zo gehoopt voor jullie. Jullie konden wel wat goed nieuws gebruiken. Heel knap dat jullie alles nu even laten rusten! Dat lijkt me een heel moeilijke beslissing als je er zo in zit. Ik wens jullie heel veel sterkte en liefde voor elkaar de komende tijd. En als het weer wat beter gaat, vol goede moed verder gaan!
Neem de tijd die nodig is!

Groetjes, Kat

Lieve Inge,

Je had het inderdaad al gedacht dat het niet goed zou gaanmaar de hoop is er natuurlijk altijd gebleven en dat is het weer zo confronterend dat het niet is gelukt.
Ik kan me ook zo goed voorstellen met al de dingen die jullie hebben moeten doormaken dat je vriend even rust wil, maar ik kan me ook voor jou zo goed voorstellen dat als de keuze voor een kindje is gemaakt dat je er graag verder mee wilt en eigenlijk geen tijd of maand wil verliezen op nieuwe kansen. Ik kan alleen maar hopen dat jullie hier samen goed over kunnen blijven praten en zodra de tijd weer rijp is jullie er weer voor 100% samen voor kunnen gaan.
Ik denk aan je en hoop snel weer wat mooie berichten van je te mogen horen.

Corina

Hoi lieve meiden,

Wat fijn al die lieve berichten. Inmiddels heb ik me er voor deze maand maar bij neergelegd dat we geen IUI doen. Ik hoop dat mijn man er volgende maand weer voor kan gaan maar daar kan ik nu nog geen peil op trekken.
Ik probeer het positieve ervan te zien. Ik hoef nu in ieder geval niet een week lang iedere ochtend naar het ziekenhuis. Het is alleen nog wel steeds moeilijk om bewust een kans te laten schieten op een zwangerschap. We wachten nu 2,5 jaar en ik ben het HELEMAAL zat.
Maargoed we moeten er wel allebei sterk genoeg voor zijn dus even pas op de plaats.

lfs inge

Terug
Bovenaan