IUI met Clomid en ovitrelle

Ik weet het niet zeker, maar ik kom overal 10 dagen tegen. 
Ik ben benieuwd hoe de wachtweken bij mij verlopen. Dat googlen naar kwaaltjes hoop ik deze ronde los te kunnen laten.. haha

Fleur en aurora, bedankt voor jullie reacties! De onderzoeken hebben in maand 13 en 14 plaatsgevonden. Bij maand 14 zeiden ze dus dat we nog maar een halfjaar moesten proberen en dat ik dan maar even moest bellen voor een update. Ik heb geen idee of ze straks bij maand 20 wel wat gaan doen.
Wel fijn om te horen dat zie hormonen niet te veel bijwerkingen hebben gegeven. Spannend allemaal zeg. Hoop voor jullie dat het snel raak is zo!
Liefs. 

@ aurora, dit was bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Zij hebben bloedonderzoek gedaan en een echo gemaakt. Aan de hand daarvan zeiden ze dat alles goed was. De huisarts had al een zaadonderzoek gedaan.

Hi AuroraW, ik had even een tijdje afstand genomen van het forum. Het psychische wat bij de medische molen komt kijken valt me toch wel zwaarder dan verwacht. Helaas ben ik vorige maand ongesteld geworden. Ik heb inmiddels de 2de iui achter de rug (9 dagen geleden). Dus aankomende dagen zijn weer spannende dagen voor mij. Ik vind het zo lastig die laatste wachtweek. Met een IUI zijn de teleurstellingen ook weer een stukje groter heb ik gemerkt..
Hoe is het nu bij jou?
Groetjes terug! :) 

@FleurLT
Begrijpelijk en herkenbaar! Het valt mij ook erg zwaar allemaal.. het duurt allemaal zo lang, je bent maar aan het wachten en elke keer weer die klap in je gezicht! Je durft gewoon niet meer te hopen..
Ik ben afgelopen keer ook helaas gewoon ongesteld geworden. Deze ronde is er nog geen groeiend eitje gezien op de echo helaas, dat voelt ook echt als een grote teleurstelling. Afgelopen keer was het zo snel zo goed en deze keer weer als vanouds, lang lang lang wachten..
Sterkte! Ik hoop dat het voor jou deze ronde goed uitpakt.. ? 

Terug
Bovenaan