IUI met Clomid

Hoi,

tijd geleden, maar na mijn miskraam in maart even een half jaar pauze ingelast...

Nu ongesteld geworden en morgen start ik met Clomid en deze maand gaan we verder met IUI...

Heeft iemand ervaring met Clomid en eventuele bijwerkingen???

Hoop zo dat Clomid ons kan helpen alhoewel ik zelf al een keurige eisprong heb....na 2,5 jaar zijn we wel toe aan wat goed nieuws...

gr Yosha

Hoi

Ik heb het 4 mnd geslikt, ik had wel veel last van de bijwerkingen, last van opvliegers, van slechterzien en van tja gewichtstoename niet meteen maar na aantal maanden kwamen de kilos er hard aan.

Wij zijn inmiddeles alweer bijna 2 jaar en 8mnd bezig en over 2 weken beginnen we met medicatie voor de ivf. We hebben al 6 iuis gehad. Bij ons is er ook niets gevonden wat een zwangerschap tegen zou staan. We hebben al een dochtertje en gewoon zelf zwanger geworden in ronde 2.

Succes meid.

gr Wendy

Hoi,

Ik heb 3IUIs gehad met Clomid. Ik had een lage dosis en niet echt bijwerkingen. alleen wat emotioneler en lichter in mijn hoofd.

Mijn cyclus werd er korter door (IUI tussen dag 10-12).
Na 3x Clomid heb ik nu puregon. Ik hoop dat dat bij mij werkt ;)

Net als bij Wendy is er bij ons ook geen duideijk oorzaak waarom het niet lukt. Vier jaar geleden was ik ook heel snel zwanger van mijn 1e kindje en nu wachten we alweer bijna 3 jaar....

Succes!!
Groetjes Janne

ik ben met clomid 50 mg begonnnen. Heb een half jaar geslikt. Had bijwerkingen zoals opvliegers en wat puistjes ma ach viel allemaal wel mee hoor.
En nu dan net 7 weken zwanger we hadden ook eigenlijk iui moeten gaan doen ma na een hsg zijn we toch spontaan zwanger geworden. ben nu 7 weken
dus komt allemaal goed met jullie!

Hoi Yosha,

Wij zijn bezig met onze eerste IUI poging, ben nu aan het afwachten of het gelukt is.

Ik moest 5 dagen Clomid slikken en daarnaast Puregon spuiten. Ik heb eigenlijk niet veel gemerkt van bijwerkingen, ik was soms wel wat snel geirriteerd maar weet niet of dat door de Clomid kwam. Ik vond het allemaal goed te doen.

Weet niet of bijwerkingen kunnen toenemen naarmate je iets langer gebruikt. Succes/sterkte met alles. En als je mee wilt kletsen over IUI, Janne/Fleur en ik hebben hier een topic over.

Hoi Yosha

ik heb al 5 iui gehad en 3 rvan clomid geslikt. Maar ik heb geen last van bijwerkingen gehad. Wel werd ik wat dikker maarja dat heb ik ervoor over.en voorde eisprong dan pregnil.
ik spuit nu gonal-f, daar ook geen last v bijwerking.
Wel heb ik met die hormomen ook last van dat ik een eerdere eispring krijg.Maar omdat je in zh loop weet je het goed..
Ik ben nu alweer 3 jr bezig na bij onze dochter spontaan zwanger geworden tezijn na een hsg.
Ze kunnne nnu ook niks vinden waardoor we iet zwanger worden dus hou moed.

sterkte emee.
natasja

He meiden,

bedankt voor jullie reacties...tis onze 3e IUI, maar de eerste keer met Clomid erbij....blijf het raar vinden om het te gebruiken omdat ik elke maand 1-3 eitjes zelf al produceer....maar goed, mijn grootste angst is gewichtstoename (ben net 20 kilo afgevallen) en overstimulatie....

Maar goed, vandaag gaat de eerste Clomid erin, vrijdag de laatste 50mg , dus ik wacht t af. Vrijdag ook meteen echo in t ziekenhuis, dus ze houden me goed in de gaten!

Iloontje: gefeliciteerd met je zwangerschap.....
maaaar wees wel voorzichtig met een opmerking als "dus komt allemaal goed met jullie"....helaas weet niemand of wij ooit een kindje gaan krijgen....(begrijp me niet verkeerd hoor, val je niet aan, maar wijs je erop dat zulke opmerkingen niet door iedereen goed opgevat worden....)

Ik lees dat de meesten al een kindje hebben, maar dat nummer 2 wel erg lang duurt..Volgens mij is dat verdriet net zo groot als bij nummer 1 of nummer 3....de wens is er en als het niet lukt is dat erg verdrietig...

Ik hoop dat de Clomid samen met IUI wat gaat uithalen, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in omdat ik ook al 2 keer een miskraam heb gehad.....pfffff tis en blijft een oneerlijke strijd....

Maar we gaan door!!!

gr Yosha

HI Yosha,

Fijn weer wat van je te vernemen!
Wil je even sterkte wensen...toch wel weer extra spannend met hormonen erbij.
Hoe gaat het met de psychische spanning, rondom dit alles...vind je het een beetje te doen?

Hoop dat dit voor jullie baat mag hebben!

liefs,
Sparkle

Terug
Bovenaan