IUI met Clomid

Hi Sparkle,

hmmm merk dat t veeeeel meer met me doet dan ik had verwacht....heb elke dag hoofdpijn (maar dat kan ook door de situatie op mijn werk komen)...ben wel blij dat er nu weer actie ondernomen wordt! Was er nu gewoon echt weer aan toe..

Gister eerste Clomid genomen, dus hopelijk gaat dat ons verder helpen...vrijdag de eerste echo dus ben benieuwd hoe broeds ik ben dan (oftewel hoeveel eitjes liggen er klaar) haha..

Hoe is t met jou?

gr Yosha

Hoi Yosha,

Spannend hoor...vaak denk je volgens mij op het moment zelf dat het wel gaat, maar als je dan een beetje terug kijkt, merk je toch wel dat het heel veel met je doet (dat had ik tenminste).

Hier gaat alles verder goed! Ik voel me heel goed. En probeer elke dag te genieten. Voel me wel bevoorrecht en soms n beetje beschaamd dat t bij ons nu 'zo makkelijk' gegaan is.
Wens het iedereen zo toe...

K blijf je volgen!
t beste! grtz sparkle

Hai Yosha,

Heel veel sterkte. Ik kan mij zo goed je twijfels voorstellen, waarom lukt t nu niet!?! Ik hoop dat de Clomid toch gaat helpen. En dat je snel (weer) een positieve test mag hebben. en daarna mag blijven genieten van een zwangerschap.

Sparkle: 'zo makkelijk' is het ook weer niet gegaan bij jullie, dus je hoeft je helemaal niet opgelaten te voelen er over.
Aan de andere kant, ook ik leef nog steeds ontzettend mee hier, omdat ik weet hoe moelijk het is om niet te weten of het ooit nog lukt om zwanger te worden. En ook ik vind t dan moeilijk om een passende reactie te geven, ik ben tenslotte wel moeder geworden.

Sterkte allemaal en hopelijk snel weer goed nieuws op dit forum.

Wenser

Terug
Bovenaan