iui met lage slagingskans

<p>Hallo meiden,</p><p>In augustus beginnen wij na 16 maanden mislukte pogingen tot zwanger worden met iui. Uit een voorbereidend gesprek met onze fertiliteitsarts is gebleken dat onze slagingskansen maar 30-35% zijn voor de gehele behandeling (6 keer iui in totaal). De kans is zo laag omdat alles bij ons zogenaamd goed is en ze verwacht dat de zaadcelletjes van goede kwaliteit ook nu al bij het eitje komen. Ik ben hier nogal van geschrokken en erg teleurgesteld. Het wil dus zeggen dat de kans dat ik in februari 2020 niet zwanger ben ten minste 65% is. Zijn er hier meiden met ervaring met iui in combinatie met zo een lage kans? </p>

Hoi hoi, 
in de periode dat wij iui deden hadden wij ook een lage slagingskans ook zoiets. 
Iedere maand hield ik nog wel hoop, wij moesten 8 maanden tot wij door zouden mogen voor ivf. Na maand 5 was ik er wel klaar mee, helaas geen goed verhaal hier dus.. maar ik hoor ook veel goede verhalen dus hou hoop.
succes

Hey, dat hoor ik voor het eerst :eek: 
Aannvankelijk werd ik onderzocht op endometriose, maar dat heb ik gelukkig toch niet. Alleen één kleine verkleving tussen mijn linker eierstok en darmwand, maar dat zou geen zwangerschap in de weg moeten zitten. Zaad van mijn man is goed. 
Bij ons is dus ook alles goed en het ziekenhuis heeft niks gezegd over een verminderde kans bij IUI. Ik zit overigens bij een heel goed ziekenhuis. Als ik jou was zou ik me niet al teveel zorgen maken over die verminderde kans.

Als je op de naam klikt kun je zien welke onderwerpen iemand gestart heeft of reacties geplaatst, ik zie dat Happy S nu in augustus uitgerekend is en ivf gedaan heeft. 
Verder heb ik hier “nog” geen ervaring mee, ik moet alle onderzoeksresultaten nog afwachten.
hoop dat je toch snel zwanger mag worden. 

Hier wel een succesverhaal. Ik weet de precieze slagingskans voor ons niet, maar in het algemeen is die 50 % dacht ik. Bij ons was er ook niets te vinden en gezien mijn leeftijd (ik was 37)  zullen de kansen niet beter zijn geweest dan bij jullie denk ik.. Maar... bij ons was de vierde IUI poging wel raak en we hebben nu een dochtertje van 2,5 week.

Hi meiden,

onze dochter is nu bijna 21 maanden.. zij kwam uit de eerste poging ivf na 8 x iui. Nadat zij een jaar was zijn we direct weer gestart en was ik ook direct zwanger alleen dit eindigde in een miskraam na een mooi hartje te hebben zien kloppen. Het klopt idd zou volgende maand uitrekend zijn maat helaas niet meer zwanger geworden. Nu op het wachtbankje en volgende week testen. 

Terug
Bovenaan