iui met lage slagingskans

Dank je wel meiden, dat geeft hoop dat het in ieder geval ooit gaat lukken... veel succes voor de Meiden die nog niet zwanger zijn!!! Ik duim voor jullie 

Hi Johanna, bij ons werd op het begin ook over percentages gesproken. Wij hadden rond de 32% kan om op de natuurlijke manier zwanger te worden, via IUI zou dit verhoogd worden naar 35-40% procent. Wij vonden dit % ook erg laag en zaten hier ook mee. Bij ons beide was niks gevonden, bij mij zag alles er goed uit en bij mijn man was ook alles goed! Het was geloof ik een algemeen %. Maar na de 2e IUI poging een positieve zwangerschapstest in handen! Nu 7 weken zwanger en dinsdag de eerste echo. Probeer inderdaad niet te veel op het % te letten, probeer er positief in te gaan. 

Goedemorgen, 
Na 6 maanden oi zijn wij ook overgestapt op iui ik heb pcos en mijn man vertraagd semen, dubbel op waardoor je de moet in de schoenen zakt, bij ons was de kans van slagen 10 tot 15 % maar met heel veel geluk de 2de keer raak nu 5.3 weken zwanger hopen dat het goed gaat, 
Belangrijkste is hoop durven te houden en leuke dingen doen waardoor je minder snel in een dip raakt, 

Terug
Bovenaan