iui mislukt, op naar de volgende

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

De 1ste iui is mislukt. Gisteren na een sollicitatie gesprek werd ik geheel verrast met de duiveltjes. Ik had ze pas na woensdag verwacht, maar goed........ het is niet anders. Op naar de volgende kans. Ik ga straks maar eens bellen met het ziekenhuis voor een nieuw schema en medicijnen........joepie..........not

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

We kunnen elkaar een hand geven,ik ben ook ongi geworden vandaag..(moest het eigenlijk afgelopen zaterdag worden dus kreeg al een beetje hoop..)
Maar ik voelde me niet zwanger en had nergens last van dus...
Maar ja je weet maar nooit he..
Dit was je eerste IUI toch? Hopelijk heb je met de tweede meer geluk!
Dit was mijn derde en nu is het vakantiesluiting dus slik ik wel medicijnen maar geen IUI. Toch wel een kans dat ik zwanger wordt(ben al 3 keer zwanger geweest zonder medicijnen) maar helaas drie keer een miskraam.
Nou ik wens je veel succes met de volgende IUI en we houden elkaar op de hoogte oke..
Ik heb het lijstje met IUI namen uitgeprint en dat ligt bij mijn computer,wel handig zodat ik weet wat er met iedereen aan de hand is enzo. Weet niet of het lijstje compleet is maar er staan nu 11 meiden op. Ben benieuwd wie er als eerste zwanger is! Die moet trakteren!

Liefs Esther

Hoi,

Balen van die duivels meiden, ik hoop echt op beter nieuws de volgende ronde. Veel sterkte!

Liefs Suusje

PS: ik heb de gegevens in de IUI lijst aangepast, dan kunnen we hem blijven gebruiken.

Nou meiden, volgende ronde , betere kansen moet je maar denken, ik heb ook een tijd geleden mijn eerste IUI gehad, ene 23ste mag ik testen dus hopelijk is het raak....
Dus wish me good luck!!!!
En als niet dan ga ik met jullie mee naar de volgende ronde!!

liefs Chahida

Hoi Esther, Suusje en Chahida

Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb gisteren geprobeerd de hormonen op de te halen bij de apotheek, had eergisteren het recept gebracht en er bij gezegd dat ik het gisteren wilden hebben en dat later niet mogelijk voor ons was.   Antwoord, geen probleem vanavond is het er al (dus eergisteren). Ik heb ze nog een dagje gegeven, want zo snel zijn ze niet. Kom ik gisteren om de medicijnen op te halen, wordt er gezegt "momentje hoor" Ze komt terug en vertelt "het moet nog besteld worden, ja we lopen een dagje achter met de recepten. Komt u morgen maar terug" Ik "hoezo morgen terug, ik heb verteld dat ik het vandaag moet hebben, mij is verteld dat het er gisteren al zou zijn en nu vertel je dat het nog besteld moet worden? Dat kan niet ik moet het vandaag hebben"
Ze loopt weg, vraagt wat rond en  komt terug of morgen goed is. Ik weer dat dat niet goed is en dat ik het vandaag nodig heb. JA maar mevrouw, we hebben het erg druk en lopen een dag achter met de recepten (ze stuurde dus al iedereen weg met dat ze morgen terug moeten komen, want dan is het er wel) Ik vertelde dat ik het vandaag MOEST hebben en dat morgen te laat is. ze loopt weer weg, vraagt aan degenen die altijd besteld, kan het nog denk je. Ik hoorde dat het er pas morgen kan zijn of maandag. Ik had toen al inwendig het kookpunt bereikt. Hierdoor zou iui 2 niet doorgaan en zou ik door hun 2 maanden moeten wachten (we gaan halverwege volgende maand op vakantie). De vorige keren waren de medicijnen er ook al niet en toen kon ik het ophalen bij de weekend apotheek. Ik heb er opgestaan dat ik het zou krijgen. Ze zijn aan het bellen geslagen en ja hoor, het was mogelijk dat het er dezelfde dag nog kon zijn, moest wel uit een andere apotheek komen. Eind van de middag zou het er zijn. Mijn mannetje had ik al gebeld hierover en was net zo boos als ik. We zijn samen daar weer heen gegaan en bij binnenkomst werd al meteen gezegd "we zijn er mee bezig hoor, het is binnen" Met een nogmaals sorry voor het ongemak konden we naar huis en kon ik weer een spuit klaarmaken.
Trouwens een machteging van de ziektekosten voor de vergoeding voor de medicijnen is ook geheel niet nuttig, moet alles toch zelf voorschieten. Ik dacht dat met zo'n brief dat ik daar vanaf was. Jammer

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Man het stoom komt gewoon uit mijn oren als ik jouw apotheekbezoekje verhaal lees. ONGELOVELIJK!!! Stelletje eikels, gelukkig dat het uiteindelijk wel goed is gekomen maar de manier waarop niet normaal. Alsof je nog niet genoeg baalt van het feit dat je droom ook deze x weer niet was uitgekomen. Nou ik hoop echt dat de nwe ronde zijn vruchten gaat afwerpen!!!
Hoe zit dat trwns met die machtiging waar jij het over hebt? Wij zitten nu nl. nog in een wetensch. onderzoeks IUI (dus alle medicijnen rechtstreeks van zknhuis) maar als deze ronde niet slaagt, hebben we er daar nog 1 van en dan gaan we over naar "normale" standaard IUI. En ik heb geen idee hoe dat verzekeringstechnisch zit, wel weet ik dat wij daarvoor verzekerd zijn maar verder.... Ik hoop natuurlijk dat we zover niet komen en dat het gewoon raak mag zijn maar ja...

Groetjes Scorpy

He lydia , ja je moet er soms echt op staan bij de apotheek...
Ik heb dat ook een keer bijna gehad maar dat was met iets anders voor mijn moeder...
Gelukkig dat alles toch nog goed is gekomen...

Effe een vraagje dames..

Als je de IUI hebt gehad he en de dokter zegt dan van je mag die dag gaan testen, betekend het dan ook dat het die dag raak kan zijn, als je bv niet eerder daarvoor ongi bentgeworden, moet dus morgen testen, ben vet nieuwgierig en aan de andere echt bang voor de resultaat, en ben dus ook nog steeds niet ongi...
Hoe gaat dat bij jullie???

liefs Chahida

heey,

Balen dat de eerste IUI niet is gelukt maarrrr je hebt nog alle kansen.
Wat een verhaal zeg van die apotheek.......te gek voor woorden gewoon.....

enne het testen kan vanaf de aangegeven dag. Het wil niet zeggen dat je meteen een plus krijgt...het kan zijn dat je ongi later komt of dat het zwangerschapshormoon nog niet sterk genoeg is.........ik ga voor je duimen meid en hoop dat je een dikke plus krijgt!!!!!

veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan