iui mislukt, op naar de volgende

Hoi Lydia,

Balen zeg van je IUI. En wat een verhaal over je apotheek. Wat een stelletje!!!!
Trouwens, ik heb ook een machtiging ingeleverd bij de apotheek en ik moet ook nog steeds de medicijnen voorschieten. Heeft voor mij ook geen nut.
Ik hoop voor  je dat je door die hele situatie niet al te veel bent opgefokt en dat je goed de komende tijd doorkomt!!!!
Succes met alles.

Groetjes Kippie.

Hoi Kippie, Sjan, Scorpy en Chahida

Ik lig meestal met de apotheek in de knoop, ze hebben zelden iets op voorraad en heb al een aantal malen ergens anders de medicijnen mogen halen. Ik kan er zo kwaad om worden en dat zou ik niet moeten doen, maar voor ons is het zo belangrijk, dat snappen ze niet, helaas......
Het was zo ie zo vorige week een rampen week. Ik had een solicitatie gesprek die mij slecht bevallen was en dacht dat wordt niets..... en inderdaad werd het ook niets. Ik pas niet in het profiel. Ze zeggen dus niet wat "het profiel" is. Het was een gesprek van een half uur met een spervuur aan vragen. Ik hou niet zo van dat soort gesprekken en ga dus vanzelf in de uitstand en er komt niets zinnigs meer uit me. Mijn zelfvertrouwen heeft een behoorlijke deuk opgelopen. Dit was al een stuk minder geworden door het ontslag die me vorige maand is aangezegd (collectief ontslag)
Ik heb zaterdag zitten huilen. Ik denk nu dat ik werkelijk niets meer kan, terwijl ik weet (en ook steeds hoor) dat ik zo veel weet en zoveel kan. De hormonen werken ook niet in mijn voordeel en elk stukje stress hakt er nu hard in.
Ik heb nu ook niet de behoefte aan werken. Ik heb wel zin in de vakantie. 2 weken naar Limburg. Ik ga me daar oprichten. In de tussentijd mag ik weer het ziekenhuis bezoeken om te kijken of de eitjes willen groeien. Morgen is het weer zo ver.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan