IUI niet doorgegaan en alsnog "zwanger"

Ik durf het nog niet te geloven, maar heb net een test gedaan en is licht positief.

wij zouden 15 dec gesprek krijgen over ivf omdat we na 3 IUI pogingen niet zwanger zijn geraakt en de 4e poging is niet doorgegaan wegens niet genoeg zaad. Mijn man kreeg hellaas geen zaadlozing voor de IUI. 1 nov. hadden we de pregnyl geprikt, maar hellaas dus geen IUi dus maar zelf geklust.

afspraak dus gemaakt voor het ivf infogesprek.

ik wist even totaal niet wanneer ik een test kon doen en omdat ik vanmorgen zo misselijk was vanmiddag een test gedaan en die is licht positief.... ben ik nu zwanger of moet ik afwachten
 
Wauw! Een streep is een streep zeggen ze altijd, maar snap dat je er onzeker over bent als je al in een traject zit en toch natuurlijk zwanger raakt. Misschien een clearblue kopen die digitaal aangeeft of je zwanger bent? Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!
 
Hi meis ik zou lekker de dokter bellen en daar laten testen! En dan contact opnemen met je behandelend arts!!

Maar alvast een "voorzichtige" gefeliciteerd want, een streep is een streep!!
 
Heb al gebeld maar mijn fertilteitsarts was al niet meer aanwezig. Dus een terug bel afspraak gemaakt.

vanmiddag nog een clearblue test gekocht en op advies van de assistente morgenvroeg die test te doen.

vindt nog steeds onwerkelijk en denk ook dat het pas goed door dringt als we het hartje horen.
 
Jah had 17-11 een positieve clearblue test

maar hellaas vanacht een miskraam gehad dus nu best verdrietig

as vrijdag terug bellen met de fertilteitsarts over hoe het me vergaat



15 december info gesprek voor ivf
 
Tanx het is best raar en dubbel ondertussen vloei ik nog een beetje maar heb nog steeds gevoelige borsten en vaag het idee dat er nog iets zit (is meer de hoop denk ik)

de misselijkheid was wel meteen weg. Morgen telefonisch contact met de fertilteitsarts dan zal ik dat wel vragen hoe dat kan.
 
Terug
Bovenaan