IUI niet doorgegaan en alsnog "zwanger"

Inmiddels 29 dagen verder en zou vanaf vandaag kunnen testen.

Maar durf het niet aan heb met me partner afgesproken als 1 januari nog geen menstruatie heb gehad we een testje doen.

als menstruatie toch komt mogen we weer een IUI poging doen als er weer te weinig goeie zaadcellen zijn gaan we over naar ivf.

Hou jullie op de hoogte
 
Zou een mooi bericht zijn in het nieuwe jaar, krijg wel steeds meer het gevoel weer zwanger te zijn, maar ook de gedachten er achter dat niet zou kunnen. Zo raar liefst zou ik de miskraam van vorige maand op me gemak willen verwerken.

misschien dat ik daarom de laatste dagen zo emotioneel ben, snap het soms gewoon niet.

Ga in iedergeval proberen te genieten van de feestdagen met familie en vrienden om ons heen.

Terug kijken op een mooi jaar waarin ik getrouwd ben met me allerbeste vriend en uitkijken naar onze vakantie vandezomer met in ieder geval mijn 2 prachtige dochters
 
Inmiddels een aantal maanden verder zit nu in me wachtdagen dag 14 na pregnyl.( weer IUI niet door kunnen gaan wegens te weinig zaadjes)

(ivf uitgesteld en toch verder met IUI)

maar durf nu niet te testen en voorgenomen nog een week af te wachten, ondanks enkele kwaaltjes. Maar dat kan natuurlijk ook aan de gonal en pregniel liggen.

pijnlijke borsten, hoofdpijn, sinds gisterr veel witte afscheiding, kringen om me tepels maar die zitten er al sinds me miskraam

of beeld me eigen in durf gewoon niet meer om een test te doen bang dat ie positief is en dan weer mis gaat. Wil niet weer kei hard van de roze wolk vallen, of is dit gewoon doem denken

ohhh iets gek van mezelf zit gewoon in twee strijd
 
Ik ben met IUI behandeling bezig. Nu is de 3 de keer niet door  gegaan omdat ik geen eigroei had. Nu ben volgens de normale cyclus niet aan mijn dagen 7 dagen om Persie  te zijn. Nu is mijn vraag wanneer komt mijn menstruatie op gang. Of toch een test doen. Gr
 
nog steeds niet aan mijn dagen. Morgen maar weer een test doen. Morgen is dag 18. En alleen maar in avond  misselijk en last van zuurbranden.  Wij hopen het zo.  Wordt het ons jaar en onze  gebeden nu beloond.  
 
Terug
Bovenaan