iui nr 3 mislukt

He hoi!

Jeemig wat sneu dat het weer niet is gelukt. Drie keer is ook bij jou geen scheepsrecht.

maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik hoop zo dat het aankomende keer gaat lukken, wat gaat het ook allemaal snel zo he?

Wij hebben nu even een maandje verplicht rust zoals je waarschijnlijk wel hebt gelezen.
En ik kan je zeggen, het is een aanrader. Aan de ene kant voelt het wel als een echt verloren maand. Maar ik vind het ook wel even heel fijn, geen echo's en gyn bezoeken, geen injecties..... .

Nou ja ik hoop dat het dus de 4e keer raak is voor jullie, en voor mijzelf de laatste aankomende en dus 6e keer!

Ik ben al druk aan het duimen hoor!

Succes

hee naatje,

wat vervelend voor jullie zeg,ik kan het me helemaal voorstellen hoe je je voelt!!!!
(wij allemaal wel denk ik)

nu zit je echt in een week waarin je hoop weer ver weg is,maar echt volgende week is de positiviteit zeker weer terug! en dan ga je er weer helemaal voor,raar he,dat kun je je op zo'n moment echt niet voorstellen he?

en super vervelend dat het maar 1jaar vergoed wordt zeg...
wij vragen er toch ook niet om???

meid,heel veel sterkte,leef je heerlijk uit en de volgende ronde er zeker weer voor 200% tegenaan!!!

groetjes moniek

Terug
Bovenaan