IUI nr. 6 (laatste) ook mislukt....

Hoi meiden,

Vanochtend werd ik wakker en nog steeds geen buikpijn maar nog wel gevoellige borsten dus tja...zou het dan toch!
We moesten naar de gyneacoloog voor endometriose onderzoek dus voor die tijd wilde ik toch weten hoe of wat.
We hebben er toch maar een test tegenaan gegooid en die was NATUUUURLIJK negatief!
En ik had de test nog niet gedaan of de eerste bruine prut die duidt op een komende ongi melde zich aan.
Tranen met tuiten heb ik gehuild en mijn man had ook echt goed de balen.
De klap kwam nu echt harder aan dan anders omdat het toch de laatste kans was om aan IVF te ontkomen.
Veel tijd voor verdriet hadden we niet want we moesten ons haasten om optijd in het ziekenhuis te zijn voor het onderzoek.
Vanavond gewerkt en nu even tijd om dit op te schrijven.

lfs inge

Beste Inge,

shit heej meid das echt balen......bah   bah bah.
En ik had nog wel zo'n goede hoop voor je omdat je helemaal geen voortekenen had (of bijna niet)
Heel veel sterkte en probeer toch niet de moed te verliezen,straks eerst genieten van een lekkere wintersport vakantie en wie weet wat daar gebeurt   ;-) je kan nooit weten he.
Ik hoop in ieder geval dat je heel erg snel met goed nieuws komt en tot die tijd blijf ik schietgebedjes voor je doen....

veel liefs van truida

Heey Lieve INg,

Wat ongelovelijk kut! Zo en dat mag best gezegd worden! Ik kan me goed voorstellen dat jullie het even helemaal gehad hebben. Wat een gedoe hebben jullie er ook bij! Het houdt maar niet op. Ik heb zo zitten duimen voor jullie!!!! Maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Maar er liggen straks nieuwe kansen voor jullie klaar. Ga eerst samen leuke dingen doen. Verwen jezelf met een megagrote platte tv of een grote doos chocola, knuffel elkaar flink kortom probeer jezelf in de watten te leggen en gooi de frustratie eruit. Straks gaan jullie een nieuwe weg in enne INg, geef de moed niet op he? IUI lag niet in jullie straatje maar IVF vast wel!!!!!!! iK GELOOF ER NOG STEEDS IN DAT HET BIJ JULLIE GOED GAAT KOMEN !!!!!!!!!!!!
Een hele dikke knuffel
Sjan

Hallo Lieverd

Wat vind ik dit vreselijk te horen
Je zal wel in een flinke dip zitten?
Dat begrijp ik maar al te goed, we hadden zo'n hoop dat je niet aan IVF hoefde te beginnen en nu dit.............

Lieffie, het is makkelijker gezegt dan gedaan, en ik ben ook eigenlijk niet de persoon die dit tegen je kan zeggen (weet niet of ik het straks kan) maar...........geef jezelf wat rust nu. Het IUI traject is helaas zonder resultaat afgesloten, nu een paar maanden  van wachten en ineens helemaal niets.

Het lijkt me heel raar dat er nu even helemaal niets te doen valt. Maar probeer positief te blijven meissie en probeer even te genieten van niets. Je staat nu eenmaal op die wachtlijst daar is niets aan te doen. Wachten moet je toch, maar probeer het in die tijd even aan de zijkant te schuiven (je hoort ook vaak dat juist in die tijd het ineens wel spontaan lukt, omdat je er even niet zo mee bezig bent) Niet dat ik daar erg in geloof maar..............je weet maar nooit natuurlijk

Nou als er wat is, ik heb twee oren die goed kunnen luisteren. Je mag lekker bij me komen huilen als je dat oplucht hoor! Ik ben er voor je!

En bedenk, dat we helaas in het zelfde schuitje zitten, ik zal jou vast snel volgen.......zie niet heel veel in mijn laatste IUI behandeling..........je bent niet alleen!

Hele dikke knuffel
Cynt

Hoi Inge,

wat vind ik dit erg ik had echt gedacht alles ziet er goed uit nu moet het toch gaan lukken. maar ooit zal jij een wolk van een baby in je armen vasthouden en dan hoop ik dat je dan kan zeggen al die teleurstellingen en behandelingen dat is het waard geweest. ik hoop dat je wel enorm lekker van je wintersportvakantie gaat genieten en heel veel sterkte voor jou en je man.

veel liefs linda

K. L. O. T. E   Inge en partner,

veel veel sterke met de wacht maanden voor IVF.

misschien zien we je nog hiero op de site.

En anders veel ski plezier toegewenst.

Nanda1977

hoi inge,

BALEN zeg!!! dus het is toch echt weer doorgezet,
de moed zal nu wel flink in je schoenen zakken,maar geef niet op en probeer het positief te bekijken dat ivf toch weer wat meer kansen geeft natuurlijk!!!
heel veel sterkte de komende tijd,denk lekker aan jezelf,zoek veel afleiding en wie weet is de ivf niet nodig en komt er een klein skibabytje....

gr. moniek

Terug
Bovenaan