IUI nr. 6 (laatste) ook mislukt....

Jeetje Inge ( op zijn zachts uitgedrukt),

Dit is echt te erg voor woorden ik had het jullie zo gegund ( net als alle meiden hier op het forum) Maar je hebt wel iets positiefs om naar uit te kijken... Robbie Williams, geniet ervan en ga helemaal uit je dak met je staanplaatsen.

Sterkte en kop op  een kindje  gaat zeker lukken met ivf!!!

Groetjes Sabine

Hoi meiden,

Lief dat jullie zo meeleven. Ik zit echt even in een megadip. Ik lijk net een puber met liefdesverdriet die jankt om alle mooie liedjes op de radio (hahaha). Pffffffff!
Ik sta er wel weer van te kijken hoe snel ik schakel. Het overlevingsmeganisme is weer in gang gezet dus ik probeer vooral vooruit te kijken en aan leuke dingen te denken.
Gisteravond heb ik een hele fles lambrusco leeggedronken toen we bij een collega aan het eten waren. Dat had ik echt even nodig. Ik ga zo even lekker een boterhammetje met pate eten.
We merken wel allebei sterk dat  het vooruit kijken en aan leuke dingen denken niet van harte gaan. Op onbewaakte momenten dat je jezelf even toe laat om te voelen dan heb ik het echt even niet meer. Ik ben zo verdrietig op dit moment dat het soms gewoon fysiek pijn doet. Gaat het ooit lukken meiden??

Liefs inge

he inge
je voelt je net zo als ik op het moment denk ik. Ik heb gisteren van frustratie ook een fles wijn achter over gegooid en een half pakje sigaretten (rook normaal eigenlijk niet!). en wat hadden mijn man en ik een lol, tja overlevingsmechanismen zoals jij het noemt. Wij "lijden" nog al aan zwarte humor, maar ja we moeten weer verder, maar soms is het wel verdomd moeilijk om nog een strohalm te zien waar je je aan vast kan houden.

Inderdaad gaat het ons ook lukken. Grr nu begin ik dus weer te janken...

liefs simone

Inge,

Wat onzettend balen!!! Ik heb veel meegelezen en heb met je meegeleefd bij deze laatste poging. Vreselijk dat je nu aan IVF moet beginnen....!!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat  door IVF je wens toch snel in vervulling komt.

liefs mij

Hé Inge,

Wat een domper!
Maar zoals je zelf al vaker gezegd heb: misschien was dit het niet voor jullie maar met IVF moet het toch zeker gaan lukken!!!
Veel sterkte.

Groetjes Astrid

Hallo Inge,

Wat jammer zeg, ik had echt gehoopt dat het deze keer raak zou zijn voor jullie! Maar het mocht dus weer niet zo zijn. Nou meid, ik snap dat je nu even in de put zit maar gelukkig is er nog een mogelijkheid voor jullie!
Ik zou zeggen geniet van Robbie Williams (toch een staanplaats) en de wintersportvakantie en verzamel dan al je positieve energie en raap de moed weer bij elkaar voor de IVF!!!!!
Daar gaat het vast en zeker mee lukken!!

Groetjes Berber

Ik hoop toch echt dat het zitten wordt bij Robbie Willams want tegen die tijd heb ik al 2 IVF's gehad. (april en juni).
Ik wil ECHT zwanger naar Robbie hoor! hahahaha!

lfs inge

Terug
Bovenaan