IUI nummer 5 is een feit!

Hallo allemaal,

We hebben vanochtend IUI nr. 5 gehad. Om 8.15 moest mijn man komen en ik om 9.45. Tussendoor hebben we even wat boodschapjes bij de AH gedaan. (Ach jaaaa live go's on en ik heb even wat lekkere dingen in geslagen om mezelf te verwennen)
Ik had er goed de balen van hoor. Zat mega depri in die wachtkamer zonder enkele verwachting.
We waren als 3e aan de beurt. Onze eigen gyn. had dienst. Tegenwoordig zijn ze de verpleegkundigen aan het leren hoe het moet dus onder begeleiding van onze gyn. ging deze dame met de klem aan het prutsen. Ze deed erg haar best en was heel voorzichtig. Ze moeten als er iemand zwanger is door de IUI die zij hebben gedaan trakteren dus ik heb haar beloofd dat ik dan bel mocht het raak zijn.
Het was trouwens tegen de verwachting in weer een zeer goede IUI. 3,5 miljoen goed beweeglijke zaadcellen en dat is meer dan voldoende. De gyn. was er zeer positief over!

Ik lig nu lekker in mijn bedje en ga een poosje slapen want ik ben heel erg moe van de afgelopen week. (iedere ochtend vroeg ziekenhuis)

lfs inge

Hoi Inge,

Misschien bij jij voor deze verpleegkundige wel het beginnersgeluk en lukt het dus nu om zwanger te worden na deze behandeling. De gyn is positief in ieder geval en zaadcellen dus ook meer dan voldoende aanwezig, dus het ziet er allemaal goed uit toch?? Vandaag lekker bijkomen van alle het vroege opstaan deze week en dan je zometeen lekker (laten) verwennen met al het lekkers dat je bij AH hebt gekocht.

En dan krijg je de vervelende wachtweken weer, maar goed dat is maar 14 dagen ( veel te lang, maar goed).Meid ik ga voor je duimen dat het deze keer toch echt raak zal zijn en jij volgend jaar juli het kleine wonder in je armen mag hebben.

Gr. Alice

Hoi Inge,
Het ziet er positief uit deze IUI, ik zal voor je duimen deze periode.
Doe het lekker rustig aan dit weekend en geniet samen met je man van leuke dingen.
Moest je nu nog langer liggen?
Groetjes van Margriet

He meissie!

Nou het is weer gebeurd dus...........spannend hoor, nu weer twee lange weken van wachten aangebroken.

Gefeliciteerd met het gigantische aantal, wat goed te horen dat het nu vergeleken bij de vorige keren echt super is!

Ik heb voor je geduimd en heb aan je gedacht...................hoop dat het geluk heeft gebracht.

Ga maar lekker genieten van vandaag verder, je hebt het weer verdiend!

Cynthia

Hoi Inge,

Ik hoop zo dat het mag gebeuren deze keer. Ga lekker jezelf verwennen dit weekend en natuurlijk lekker uitrusten. Ik moet morgen vroeg. Wat zit er bij jullie weinig tijd tussen het potje brengen en de inseminatie. Das wel prettig lijkt me. Wij moeten het potje morgenvroeg in Hengelo inleveren en hebben daarna om 10.55 een afspraak voor een echo en daarna de inseminatie. Dus moeten er vroeg uit. nou ik wens jullie veel sterkte toe in de wachtweken.
Groet Naatje

Hoi,
Wat een goede aantallen! Dat moet wel weer een beetje hoop geven. Want ook al geloof je er niet in, het kan altijd! Hoop echt voor je dat het lukt, groetjes Noortje

Bedankt voor jullie moriverende berichten! Echt helemaal top!!! Ik heb wel een goed gevoel over hoe de IUI is gegaan maar toch heb ik nog steeds het stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat het IVf gaat worden. Stom he!?
Ik kan niets anders doen dan 2 weken geduld hebben en dan zien we het wel weer.
Ik hoop echt dat het binnenkort een keer gaat gebeuren voor ons. Ik zit nu al ruim 2 jaar op dit forum (en we zijn een kleine 3 jaar bezig) en ik vind dat ik wel eens door mag naar het volgende forum. (en jullie moeten dan gezellig mee)
Alle meiden van 'toen' hebben al kindjes en dat voelt zoooo raar.
Nou meiden ik hoop dat er voor ons een wondertje onderweg is.

lfs inge

Terug
Bovenaan