IUI nummer 5 is een feit!

Hoi Inge,

Ik hoop echt voor je dat je nu eindelijk eens zwanger mag raken want 3 jaar lang wachten is lang en zeker als je zo graag moeder wilt worden. de broer van mijn man was met adoptie bezig en die zijn vandaag 6 jaar getrouwd ze zijn vijf en half jaar bezig geweest met de adoptie en nu een paar dagen geleden hebben ze eindelijk te horen gekregen dat ze een dochtertje krijgen uit taiwan. ik heb het met hun meegemaakt dat ze eerst nog zelf probeerde zwanger te worden via ixi maar dat mocht niet baten en dan vreet het aan je als jezelf al moeder bent zonder problemen dat een ander zo moet worstelen. maar nu staan we er zelf ook voor en zijn we ruim 2 jaar bezig voor ons tweede kindje maar dat komt vanzelf. ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende twee weken en ik hoop dat ik gauw mag lezen dat je zwanger bent.

groetjes linda

Heeey lieve INg,

Dat klinkt goed positief!!!! wauw, enne je weet wat ik ga doen he? De hele week duimen draaien en positieve energie jullie kant op stralen. het wordt eens tijd dat er bij jullie wat gaat gebeuren!!!!!!!
Wat goed om te lezen dat er veel goede cellen bij zitten! Laat ze maar eens goed zwemmen!!!!

Een hele dikke geluksknuf
Sjan

Thanx! Weet je wat het gekke is.....ik heb deze keer helemaal geen eisprong gevoel gehad. Normaal heb ik altijd effe dat ongigevoel maar nu helemaal niets. Het is dat het ziekenhuis een LH piek heeft gezien anders zou ik denken dat er deze maand niets gebeurd was. Wat blijft het toch een vreemd gebeuren he.

lfs inge

Terug
Bovenaan