IUI topic

Omdat ik veel meiden hier met IUI bezig zijn leek het me een idee om hier een aparte topic voor te openen. Als je mee wilt kletsen is het misschien goed om een lijstje te maken met welke poging je bezig bent en of je medicijnen gebruikt en welke.

Noor - IUI2 - clomid en puregon

hier is het wachten op de NOD,
daarna begin ik voor de eerste IUI . Spuiten met gonal-f.
Ben benieuwd,als het zover is laat ik het weten,
wel leuk dit topic,
ik heb geen idee hoeveel meiden er hier zijn die met IUI bezig zijn.
allemaal succes iig
groetjes Fleur

ter info: Er bestaat ook een iui hyves voor de meiden die op hyves zitten.Daar kan je anoniemer kletsen met meiden die met iui bezig zijn.

gr Suusje

Hoi,

@alabama: ik heb ook weleens een erg korte ongi gehad. Maar het was dus gewoon een ongi. ik snap dat je nu begint te twijfelen maar als het goed is heb je toch binnenkort een uitgangsecho voordat je aan de 2e IUI mag beginnen? Dan weet je meer denk ik!
Ik hoop natuurlijk dat het geen ongi is, maar ons lichaam is soms niet te volgen, helaas...
Ik duim voor goed nieuws!!

Groetjes Janne

Gisteren toch maar even de gyn gebeld. Die twijfelde, dus meteen naar het zh voor een bloedtest. Daar kwam uit dat ik niet zwanger ben (wat ik al dacht, maar ik vond het toch erg vreemd allemaal). 's Avonds moest ik beginnen met de Clomid, dus de gyn wilde geen risico's nemen. Wat nu het raarst was, is dat ik een paar uur na het nemen van Clomid weer begon te bloeden. Het stopte ook snel weer, maar ik vind het wel een beetje eng allemaal. Vrijdag naar de gyn voor echo dus hoop dat ze me gerust kan stellen.

hoi alabama,
wat een situatie met jou! Hopelijk heb je wat aan de echo vrijdag. Die echo is om te kijken of je zwanger bent of krijg je die voor een andere reden?

Ik word morgen denk ik ongesteld, heb al wat bruinverlies,meestal zet het 1 of 2 dagen later echt door. Jammer,maar dan maar op naar de IUI. Spannend hoor,ik heb er echt een goed gevoel bij.

groetjes fleur

Terug
Bovenaan