IUI topic

Hoi Fleur,

Echo vrijdag is omdat ik al met ronde 2 van IUI begonnen ben, ze gaan dan kijken hoe mijn ei(tjes) groeien. Normaal op dag 8, 9 of 10 maar omdat dag 9 in het weekend valt moet ik op dag 8 komen. Hoop dat de gyn dan even tijd heeft om ook te bespreken wat er de 1e ronde gebeurd is. Ik ben steeds bang dat ik een cyste heb of zo, dat het daarom zo vreemd liep.

Kan me voorstellen dat je blij bent dat je aan IUI kan gaan beginnen, had ik ook hoor.

Groetjes,

ik ben natasja en heb al 6 iui's gehad. Mag er nog eentje omdat er eentje niet helemaal niet goed was. afgelopen zaterdag die 6e gehad. en nu hebben we 3 eitjes die goed waren dus we hopen dat het nu een keer raak is,

iederren verder steerkte en succes.

xxxxxxxx natasja

Misschien is het bij alledrie wel raak! ;-) Krijg je net zoiets als die reclame, waarbij er op de echo ineens een derde achter de tweeling vandaan komt!

Iig onwijs veel succes, van de drie moet er bijna wel een goede match tussen zitten, toch?

Sterkte!

Hoi Natasja,

Ik hoop ook voor je dat het nu raak is! Jij zit dus weer in de ellendige wachtweken. Sterkte!

Fleur hoe is het bij jou?

Ik ga zo naar de gyn voor 1e uitgangsecho.

zoals ik al dacht ben ik vanochtend ongesteld geworden. Dus gaan we op voor de IUI.(1e keer)Vanaf zondag dus spuiten met gonal-f.
En voor dag 10 een afspraak maken voor een echo.
Hoe was de echo?

Terug
Bovenaan