Vanmorgen om 10.00 zat ik bij de hobbyclub tussen alle broedkippen klaar voor de iui....helaas ging deze niet zo soepel. Het rietje wilde niet door mijn baarmoedermond en gaf meteen een bloeding. Er moest een tang bij komen om het rietje recht te houden. Ook dit ging niet. Hups dat vogelbekdier er weer uit en opnieuw erin. Het lukte nog steeds niet. Ondertussen kneep ik de hand van mijn vent helemaal fijn, ik ben namelijk erg gevoelig van binnen vooral na een pregnyl spuit. Heeeel langzaam verschenen de eerste zweetdruppels op mijn lip toen ik hoorde dat de klem er aan te pas moest komen.
Met behulp van de akelige klem is het uiteindelijk gelukt. Wat een worsteling........pfffffff
Maar het zit erin! 61 mijoen zaadjes zijn aan het vechten voor mijn eitje! en dat de beste moge winnen!!!!! De arts was erg lief, ze vond het allemaal vervelend voor me.....ik had een bloeding na afloop door het geploeter met alle klemmen.
Maaaaaaaaar het wachten is begonnen en ik vind het leuk.....zeg ik nu nog stoer! We gaan ervoor!
een fijn weekend voor iedereen!!!
een dikke knuffeldebuffel
Sjan
Met behulp van de akelige klem is het uiteindelijk gelukt. Wat een worsteling........pfffffff
Maar het zit erin! 61 mijoen zaadjes zijn aan het vechten voor mijn eitje! en dat de beste moge winnen!!!!! De arts was erg lief, ze vond het allemaal vervelend voor me.....ik had een bloeding na afloop door het geploeter met alle klemmen.
Maaaaaaaaar het wachten is begonnen en ik vind het leuk.....zeg ik nu nog stoer! We gaan ervoor!
een fijn weekend voor iedereen!!!
een dikke knuffeldebuffel
Sjan