iui was pijnlijk...maar het is gelukt

Haaai,

Dit was mijn 5e iui. De vorige keer ging de iui ook soepel bij mij. Ik had toen de kleinste maat vogelbekdier. Deze keer heeft ze waarschijnlijk niet de kleine gebruikt, moet ik de volgende kleer even aangeven (mocht het nodig zijn). Mijn baarmoeder is gekanteld zodat de mond niet goed naar voren komt en tevens blijft ie een beetje dicht zitten. Hij wil geen zaad happen uit zichzelf  hahaha.

Na de 6 iui krijgen we een evaluatie. Ik reageer nu goed tot redelijk op de hormone dus het kan goed zijn dat we er nog een paar extra doen. Lijkt mij wel fijn want IVF klinkt als een eindstation. Als dat niet lukt dan is het klaar.....en daar wil ik nog even niet aan denken. Maar als het moet dan moet het en dan gaan we er wel voor.

Dikke knuffeldebuffel
Sjan

Jeetje meid! Een ware veldslag om die zwemmers op hun plek te krijgen! (als ik het zo mag noemen tenminste...)

Hoop dat het allemaal niet voor niets is geweest, leef met je mee en zal voor je duimen!

Kusss Bloempje

Hi Sjan,

Men wat een drama ja. Heb met je te doen. Nou nu er zoveel energie in is gestoken zou het toch verdorie goed moeten gaan.  Spannend nu dat wachten weer.  Nou ik duim voor  je!!!! Hoop echt dat het nu jouw beurt is!!!

Scorpy

Terug
Bovenaan