Iui

<p>Goeie avond,</p><p> </p><p>Wij zijn sinds gister gestart met iui in combinatie met gonal f en pregnyl.</p><p>Wie heeft er ervaring mee? Ik weet dat ieder lichaam anders reageert en het niet te vergelijken valt.</p><p>Hoe veel echo's heb je gehad voor het eitje groot genoeg was?</p>

Ik heb alleen ervaring met gonal f en pregnyl.  Bij mij duurde het eerst een tijd voor ze de goede dosering hadden gevonden (150 dacht ik). Maar toen die er eenmaal was ging het groeien van de eitjes heel vlot. 2e ronde zwanger en ik had toen een dubbele eisprong. Er sprongen 2 eitjes tegelijk waarvan dus 1 bevrucht werd. Ik denk dat ik doen 3 a 4 echo's heb gehad. Ik moest elke week komen voor de echo en toen ze bijna gingen springen waren de laatste 2 echo's in dezelfde week.  Dir is nu 2 jaar terug ongeveer. Succes Xx 

Ik mocht ook beginnen met iui maar de afdeling was nog gesloten als het deze ronde niet is gelukt dan mag ik ook beginnen met iui. Voor mij is dit ronde 19 hoe lang zijn jullie al bezig?

Hoi,
Dank voor jullie reacties. 
Bij ons is dit de eerste ronde met iui.  Proberen sinds dec 2018 voor een tweede kindje te gaan.
Vrijdag hebben we een echo, ben benieuwd of er een eitje groeit (hoe mijn lichaam of gonal f reageert).

Ik ben uiteindelijk ook 2 jaar bezig geweest hoor. Met een pauze tussendoor.  Dan groeide het weer wel en dan ineens weer niet. Je word er ook onzeker door. Dat werd ik teminste. Toen ze de juiste hoeveelheid gonal f wisten ging het pas goed. 

Hi
ik heb geen iui gehad maar wel gonal f gespoten samen met ovitrelle ivm langere cyclussen tot 38 dagen.
eerste keer begon ik op dag 4 te spuiten. Week later op dag 11 gekomen voor een echo en mijn eitje was toen al 18 mm en mocht dus al spuiten. De andere keer was het eitje op dag 15 dacht ik 24 mm. Was toen op dag 13 geweest en was toen 17,5 dacht ik dus had een goede spurt gemaakt in de tussentijd. 

ik spoot trouwens 75 e.h 

PatriciaKL, ja zeer onzeker. Het spontaan samen uit liefde een kindje proberen te krijgen gaat er zo wel vanaf.  Ik hoop dat ik met mijn hoeveelheid gonal f geen overstimulatie heb. Had jij dat wel eens?

Z-Brandt, voel je niks dat je dat denkt? Eerste x iui? Spannend..

Oke, dank vogeltjee.                                        Had je last van je hormonen?   Ik vraag me af of ons ziekenhuis ook in t weekend werkt. Maar als dat niet zo is, dan zullen ze dat vast goed proberen te  plannen met het zetten van de pregnyl. 

Terug
Bovenaan