Iui

Milaaa , ja heb ik wel eens gehad. Dan verlagen ze de dosis weer , deden ze bij mij teminste. Het kan gewoon gebeuren dat ze met de volgende echo ineens een heel stuk gegroeid zijn, 3 of 4. Soms is het nog erg zoeken. Hoeveel gonal f spuit je ?  Ik spoot uiteindelijk 150 en het is ook een keer 175 geweest.
uiteindelijk komt t echt goed. op de echo's zeiden ze allemaal dat ik echt overduidelijk PCOS had. Twee trossen druiven leken mijn eierstokken wel. En dan ook nog eens overstimulatie. maar het is goed gekomen. 

Thanks, ik spuit nu 50. Ze kunnen dan nog altijd ophogen zei ze. 
Fijn dat je je ervaringen wilt delen. 
Stiekem toch best spannend merk ik.

Ik spuit nu 50. Ze kunnen dan idd nog gemakkelijk ophogen.  Ik had bij 50 clomid overstimulatie.  Maar clomid werkt vast anders als gonal f.
Ben stiekem ook bang dat een echo op cyclusdag 10 te laat is. Maar de artsen hebben er voor geleerd. Dus zal t tooch wel goed zijn. 
Fijn dat je je ervaringen wilt delen.

Zou leuk zijn als ik op de valreep zwanger blijk te zijn maar ik ga er maar niet van uit. Ik ben blij dat ik daarna eindelijk word geholpen. Er is  geen oorzaak gevonden en dan is de kans op een spontane zwangerschap groter maar na 19 rondes heb ik daar natuurlijk geen vertrouwen meer in 

Wij zijn 2 jaar ook bezig geweest met iui in combinatie met gonal f
De dosering was in het begin ff kijken waar ik goed op reageerde. In het begin was dat 50 eenheden en later 62,5 en toen om de dag die doseringen.
Uiteindelijk na de laatste keer iui (9de keer) toch nog zwanger geworden. 
We stonden op het punt om ivf te gaan doen. 

Heel veel succee met jullie traject. En hoop dat het snel raak is.

Z-Brandt, ik heb daar eigenlijk niet eens naar gekeken. Waar ben je verzekerd? Ik duim voor je dat het toch raak is. 

chantalDimmers, wat fijn dat het toch gelukt is. 9 ronde's is ook best veel en lijkt me wel zwaar of niet?

Terug
Bovenaan