IUI

Goedemorgen,heel herkenbaar dat het wachten zo lang duurt! Hier zwanger na IUI poging 4 zonder hormonen. Ik merkte geen verschil in de twee weken dat ik zwanger was en probeerde het op mij af te laten komen! Succes! Houd goede moed!

Goedemorgen allemaal 
Ik krijg deze mijn mijn eerste iui behandeling ben sinds 3 dagen gestart met hormoon injecties en heb mijn eerste controle echo gehad nu blijkt er nog een eiblaasje in de eileider te zitten van de vorige keer maandag moet ik trug komen voor een extra controle en dan gaan ze kijken of die kleiner is geworden of gewoon weg is 
Is er iemand die dit ook heeft mee gemaakt? 

Hoi hoi,
Wij zijn in januari jl. gestart met IUI bij onverklaarbare infertiliteit. Inmiddels in ronde 3, aan het wachten tot ik kan testen. 

Ik gebruik Gonal F en Ovitrelle. We hebben een dochter van 3. Zij is op natuurlijke wijze verwekt (ik onderging toen ook acupunctuur).
Mijn vriend is een half jaar geleden behandeld voor zaadbalkanker maar dat is allemaal hersteld. Er is niet echt een reden waarom het nu al 2 jaar niet lukt (zwanger worden).
Eerste ronde viel mee. Tweede ronde was pittiger met te veel aan eiblaasjes die ook weggehaald moesten worden. 
Goede hoop voor deze ronde. Merk ook dat er behoefte is aan pauze. Even niet die teleurstellingen moeten verwerken. 

Lijkt me leuk als we af en toe een update kunnen geven hier. En eventueel ervaringen wisselen!

groetjes
Melissa

Hier ook de 3e ronde IUI met Gonal-F en Ovitrelle. Ik zit op het wachtbankje! Zaad viel deze ronde tegen. 2 miljoen maar... maargoed we hebben er maar 1 nodig en ik heb wel 2 follikels dit keer. Dus goede hoop

Terug
Bovenaan