iui?

Als ik deze verhalen lees, is voor mij heel spannend. Vorige week kreeg ik inwendig echo in baarmoeder, het bleek dat de slijmvlies dun is. Waarschijnlijk is verklevingen. Dus zal een ingreep worden om verklevingen weg te halen.We komen aanmerking voor IUI. Het is voor ons heel spannend. Het is fijn om met jullie erover te praten. Voor jullie allemaal ook heel veel sterkte!

louise
Jah heb beide gevoel gewoon eigenlijk. Wel blij dat we nu denken wat het is ma ook zo teleurgesteld dat het toch niet wil uit ons zelf. En dat we nu ook echt in een traject komen.
We zijn beide wel erg positief in gesteld dus spanning tussen ons twee hebben we eigenljk niet gehad. En gaat ook niet gebeuren denk ik we kunnen over alles heel goed praten. Ik heb natuurlijk wel mijn mindere dagen dat ik af en toe een traan laat vallen. Maar goed dat hoort erbij toch?
Ik moet eerst mijn menstruatie afwachte en dan meteen bellen en dan moet ik een rongenfoto. En als we die hebben gehad krijgen we te horen hoe nu verder.
Is wat allemaal, weer afwachten maar ga straks eerst lekker genieten van mijn vakantie over 1,5 week. En dan zien we wel verder
Hoe gaat het met jou dan?

Hoi,

Hier alles gewoon rustig. Maandag naar huisarts voor uitslagen en verwijzing. En dan lekker op vakantie. DUs even aan iets anders denken. Alhoewel; mijn NOD is de eerste dag dat we echt weg zijn. Ik vrees een treurig begin van onze vakantie. Probeer zo min mogelijk te hopen op goed nieuws, maar dat valt niet mee. Dus ben bang dat het toch wel weer een teleurstelling wordt. Aan de andere kant; misschien horen we maandag wel dat we geen goed zaad hebben. Dan wordt het pas echt een treurige vakantie. Daar wil ik liever niet aan denken.
Ik ben de komende weken in ieder geval niet op het forum, maar ik wens je wel heel veel sterkte met de komende onderzoeken!!! Ik zie dat jij ook met vakantie gaat; dus lekker genieten!! Dat gaan wij ook doen....

Gr. Louise

Heb jij dat ook al:S ik ga de 20ste weg en moet 23 ongesteld worden:s en het vervelende is ook nog dat ik het nog word ook:S hoef niet meer te denken misschien ben ik wel eens zwanger scheelt wel weer een hoop denk werk. Dus op jullie vakantie moeten jullie bellen voor de uitslag. Sjeetje wel spannend hoor! hoop allemaal dat het wel goed is.
hele fijne vakantie geniet er lekker van en het de uitslag zal vast goed zijn!

liefs iloontje

Terug
Bovenaan