IUI

Vanochtend voor de echo geweest, het is nu dag 11. Ik had verwacht dat ze woensdag wel konden insemineren maar vlgs de gyn kan het pas vrijdag (hopelijk). Het groeit allemaal niet zo snel bij mij. Hij zag nu 1 groter eitje van 15mm, terwijl er vrijdag 2 waren. Ben teleurgesteld maar weet niet goed waarom. Probeer me er nu overheen te zetten.

Hoi,
probeer positief te blijven meid.Dat het niet zo snel gaat zegt niks.Eitjes kunnen dan ook langzaam goed rijpen.Das beter dan dat het te snel gaat.Het gebeurd vaak met iui dat 1 eitje uiteindelijk doorzet.
Succes meid!!
Ps:weet niet of je Hyves hebt,maar er is een gesloten iui Hyves waarbij je met meiden anoniem kan praten die met zelfde behandeling bezig zijn.Ik heb daar veel steun aan gehad.En vond het fijn dat niet iedereen kon meelezen,omdat het alleen voor leden zichtbaar was.

Gr. Suusje

Dank voor je opbeurende woorden! De gyn zei ook al dat het beter was als de eitjes langzaam groeien. Hyves was ik net mee gestopt, maar ik ga eens kijken, dank voor de tip!

he alabama.

ik had vorige wk ook maar 1 eitje en die was met een grote vraagteken of hij wel goed was. We hebben de iui wel door gezet met van we zien wel. Bij groeien ze nu ook niet zohard als met de clomid, daar had ik soms wel 3 goeie eitjes met dg 11. ne nu met glofan-f soms net 1 a2 en ja die groeien ook niet zo hard dus nu pas vaak insiminatie met dg 13 a 14.

Geef dus de moed niet op.

xxxxx natas

en suusje bedankt voor de typ van hyves ga daar ook eens kijken

heb net gekeken op hyves. maar dat is alleen maar iui als je gestopt benmet iui.ivf,icsi. Of als je bij radboud zh loopt er voor en ja dat doe ik allebei niet.
Of is er nog een andere site, ik heb gekeken onder iui.

xxx natas

Nee is ook aparte Hyves voor iui ben er zelf namelijk ook nog lid van heet IUI/KID zoek even daarop.
En anders kan je erop komen via infertiliteits Hyves daar staan zowel link voor iui Hyves als IVF hyves op.
Succes!!

Inderdaad spannend Alabama, het is voor jou toch de 1e keer IUI?
Ik heb gisteren de pregnyl gezet en ik heb donderdag IUI.
Net als bij Natas groeien bij mij de eitjes met puregon ook niet zo snel als met clomid (duurt een paar dagen langer, nu IUI op dag 15, eerder was rondom dag 10-12)
Ik heb nu ook 1 eitje ipv 2.

Succes!!!
We houden elkaar op de hoogte!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan